Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2009 22:34 - По-добрата.... кучка
Автор: miaa Категория: Забавление   
Прочетен: 11346 Коментари: 44 Гласове:
18

Последна промяна: 19.10.2009 11:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Бях провокирана от  откъса на новия роман на Иво Югов "Забранено за жени".
В него се говори за  типове жени-извънземни,претенциозни,домакини , скрити –лимонки и т.н
Не съм чела тази книга и не мога да коментирам  съдържанието й.
Напълно е възможно  тя да има своята художествена стойност и да се цени.
Възможно е. Но вчера  прочетах част от нея в блог .бг                

Не съм агресивна феминистка, която иска да защити правата на жените, а и не смятам , че жените сме съвършени  и нямаме
„ трески за дялане”
В никакъв случай не съм идеалната жена, но  ме подразни тенденциозното отношение  на автора спрямо жените.

Не смятам , че всички представителки на нежният пол са жени достойни за уважение. Много от тях по една или друга причина са изградили живота си по- начин, който да ги удовлетворява , без да се спират пред нищо и с всякакви средства са успели да достигнат до един съвсем задоволителен за тях стандарт.Но и много от нас са жени отдадени на семейството и децата си, работят и успяват да оцелеят .Те са майки и богини за синовете и за по- голяма част от мъжете си..И тук е момента  да отбележа, че  всеки от нас майка го е родила  и е редно да засвидетелстваме  винаги уважението си към нея.

Поради тази причина ми е трудно да приема,  отношението на автора  към жените, като ги категоризира в определени типажи. Често тонът му излиза извън нормалните граници на изразяване, рязък и злобен, преднамерен. Дано се лъжа..
Но до тук със сериозните неща.

Аз също обичам да се забавлявам, и не си мислете, че целта ми е да предизвиквам противоречие и обида в представителите на мъжкия пол.

В нашият свят нещата са много динамични и непредвидими.
Сега искам да ви представя

Жената- кучка  .Вдъхновението ми  е продиктувано от една интересна книга, която наскоро прочетох .На мен такава жена определано ми допада и бих общувала с удоволствие с нея, защото е искрена и отговорна.

Освен това мъжете си падат определено по нея.
Думата „кучка”, я използвам по- скоро шеговито, със закачлив тон.
Съвременното значение на тази дума за мен  е „ независима жена, която представлява умствено предизвикателство за мъжете”  
Тя е силна жена и  не се отказва от собственият си живот за да преследва даден мъж. Тя е самостоятелна и винаги играе честно,никога не се възползва от мъжете, а нейната женственост я прави най- желаната жена на света.

Тази жена знае какво иска и няма да прави компромиси със себе си, за да го постигне.Тя винаги се справя в състояние на стрес и запазва присъствие на духа. Кучката дава на мъжа предостатъчно пространство и той не се чувства  затворен в клетка..Така той си поставя за задача да затвори нея в клетка.С нея мъжът никога не се чувства сигурен, дали я покорил напълно.Някой мъже се стараят цял живот.

Кучката е жена, която има чувство за хумор и излъчване, което кара мъжете да я желаят.

Успехът в любовта не зависи  само от външният вид на жената, а от нейното поведение.
Аз за себе си зная, че стареенето не бива да ме натъжава.
Не  са важни броят на годините, дали имам три или повече бръчки,няколко стрии  в повече..Важното е с какво са  изпълнени душата и сърцето ми.
Позитивните мисли се отразяват и на външният вид, човек изглежда по- уверен и вечно млад.

И накрая ще завърша с една прекрасна мисъл на великолепната актриса София Лорен

„Сексапилът е 50% това, което притежаваш и 50 % това,  което си мислят, че притежаваш”






Гласувай:
18



1. olimpiq - :))))))))))))))) браво мия, бр...
18.10.2009 22:44
:))))))))))))))) браво мия,браво,една жена в защита от тенденциозното окачествяване на мажете
цитирай
2. miaa - Оlimpiq,
18.10.2009 22:51
Благодаря ти скъпа за подкрепата. Защитавам жената, майката и тези, които се трудят благородно за да оцелеят в този труден живот.
цитирай
3. анонимен - не мога да кажа нищо друго,
19.10.2009 00:32
освен браво!
Подкрепям виждането ти за кучките :)
цитирай
4. miaa - Благодаря ти, Аnimo. Един мъж за да ...
19.10.2009 00:55
Благодаря ти, Аnimo. Един мъж за да обича една жена, първо трябва да я уважава.Иначе не е обич, а симулация.
цитирай
5. анонимен - или е просто мерак,
19.10.2009 00:58
но той е до време.
цитирай
6. miaa - Не става въпрос само за мерак, всеки ...
19.10.2009 01:01
Не става въпрос само за мерак, всеки мъж го има..Важното е една жена да задържи този мерак, а умната жена, знае как. Повярвай ми!!
цитирай
7. анонимен - Трябваше да го напиша по-дълго.
19.10.2009 01:07
Може да обича една жена, ако я уважава - да.
А освен симулация, другото може да е и само чисто физическо привличане, след което нищо не остава.
цитирай
8. miaa - Няма значение, важното докато този ...
19.10.2009 01:18
Няма значение, важното докато този мъж е с тази жена, да се държи, като кавалер.Може да само за два часа или два дни, но да се държи джентълментски. Аз лично не понасям агресивни и разглезени мъже.
цитирай
9. анонимен - и такива,
19.10.2009 01:18
които не знаят какво точно искат - също.
цитирай
10. miaa - И такива мъже, които обичат само ...
19.10.2009 01:23
И такива мъже , които обичат само себе си.Защото са пренаситиени от жени, които им се предлагат и не умеят да се ценят. Това си е тяхен проблем.
цитирай
11. анонимен - То количеството при тях
19.10.2009 01:26
често е за сметка на качеството.
Пропуснахме мамините синчета.
Както сме ги подкарали, ще ни изкарат мъжемразки. :)))
цитирай
12. miaa - Пропуснахме и за голяма част от б...
19.10.2009 01:34
Пропуснахме да споменем и за голяма част от богатите мъже, които не обичат да им се отказва и смятат , че всички жени по принцип им принадлежат. Жените за тях са стока, която купуват и я ползват , докато им омръзне. Към тази категория спадат и мамините синчета. За тях парите ,са средство за да въртят хубавиците. Аз харесвам мъж с широка усмивка, с чувство за хумор, може и беден, но работлив. Такъв, който никога няма да ме предаде в труден момент и ще бъде до мен, когато имам нужда от него.
цитирай
13. анонимен - тези, последните,
19.10.2009 01:37
май са на изчезване.
цитирай
14. miaa - Напълно е възможно. . . Но аз съм на ...
19.10.2009 01:40
Напълно е възможно...Но аз съм на принципа , по- добре сама, отколкото с човек, който не те уважава.
цитирай
15. cefulesteven - Аз не смея да вкарам жената в каквито ...
19.10.2009 07:53
Аз не смея да вкарам жената в каквито и да е било стереотипи, защото това в общи линии са стереотипи. Правя ли го, на шега е, както даже и в блога в един пост за "шестте най-досадни типове жени", но там си е явна закачка. Стереотипите ограничават до край божествената природа, губи се насладата от неразбирането, от усещането за Нея, което е далеч над всяко разбиране.
цитирай
16. miaa - Здравей Сefulesteven, ти винаги си ...
19.10.2009 10:11
Здравей Сefulesteven,ти винаги си се прекланял пред величествената природа на жената..Твоите разкази са красноречив пример за това. Аз също съм против всякакви категоризации, както на жените, така и на мъжете. Аз не съм женомразка. Мъжът е по- силният и винаги дава рамо на жената. Тя има нужда от неговото разбиране и подкрепа. Освен това се възхищавам, на мъжете, които са отговорни,работливи, държат на думата си и уважават хората около себе си.Благодаря ти за вниманието.
цитирай
17. dianatrg - Поздрав за теб и всички кучки /аз ...
19.10.2009 10:21
Поздрав за теб и всички кучки /аз лично предпочитам да ги наричам "мръсници" :) /. Възхищавам се на този тип жени, те знаят какво искат от живота и как да го постигнат.
цитирай
18. miaa - Благодаря ти,Dianatrg,
19.10.2009 10:25
Те не са "мръсници", това са жени, които са достойни и силни.
цитирай
19. dianatrg - Наричам ги "мръсници" в ...
19.10.2009 10:38
Наричам ги "мръсници" в добрия смисъл на това определение, това са жените, олицетворяващи мечтите и фантазиите на мъжете...
цитирай
20. miaa - Да" мръсницата"е всяка ...
19.10.2009 10:51
Да" мръсницата"е всяка жена , с която мъжът прави секс, , всяка жена, с която иска да прави секс и всяка жена, с която никога не е правил секс.
цитирай
21. panazea - Не съм чела въпросното произведение.
19.10.2009 12:13
Не смятам , че едно човешко същество , независимо от пола, може да бъде вкарано в едни тесни рамки.
Жените могат да бъдат и нежни и сурови. Да обичат и да мразя. Да са домакини и любовници. И всяко схематично представяне ще е грешно.
Все едно на една хубава дама да покажеш само скелета. Ами мъже , представете си. И най-хубавия скелет няма да ви изглежда секси , без пълнежа. Така че , по-кротко с категоризирането. И ако някоя дама не ви харесва , помислете си защо. Може би тя е огледалния образ на някой мъж . Е , да , вие не харесвате някои качества на мъжете и смятате , че това е непростимо за една жена. А може би точно това целят някои. Да се видят, какво представлявате в очите на една жена.
Привет амазонки.
цитирай
22. miaa - Благодаря ти, Рanazea. Абсолютно ...
19.10.2009 12:15
Благодаря ти, Рanazea. Абсолютно си права. Има прекрасни мъже и прекрасни жени. Успешен ден!
цитирай
23. kapricia - :о)
19.10.2009 13:08
Честно казано, разните там опити всички да бъдат слагани под общ знаменател, ми напомня за жената, която, бясна на нейния хубостник, заключва "всички мъже са свине", или на мъжа, който, открил че жена му му слага рога с най-добрия му приятел, съска в пиянско самосъжаление "всички жени са к...и". Затова и не се впечатлявам особено много от напъни като този, дето е родил въпросната книга. Обидно е, но не толкова за мен като жена, колкото за него като мъж. В края на краищата обаче тази книга не открива топлата вода, не е явление непознато и невиждано досега - такива сме ги чували, чели и виждали много. :о)))
И още нещо за кучката. Забелязали ли сте кога голяма част от мъжете лепват този етикет? Когато не могат да имат въпросната жена. Интересен факт. А как ли биха описали жена, която от едното "здрасти" пада по гръб? Ангел неземен?...
Понякога междуполовите отношения могат да бъдат толкова идиотски забавни отстрани!... :о)))
цитирай
24. ka4ak - погледнато библейски сме си жертвали едното ребро,за да си имаме другарче!
19.10.2009 13:15
Но другарчето в съюз с Дявола ни е вкарало в грях и се е появило желанието и съответно лошото,доброто
и всичко което се сетиме!Желанието е борбата за живот и безкрайната палитра от чуства в кръговратът на природата!На тази база всички твърдения са верни!И за това има "необходимото зло"за да преценяваме действията си и да може да ги определяме за добри или лоши!
Привет на амазонките!
цитирай
25. lubopitstvo - Миа,
19.10.2009 13:33
аз искам само скромно да те поздравя за постинга.
Иначе не ми се разсъждава по темата.
цитирай
26. malkiatprintz - Хех. . . По същия начин е досадно к...
19.10.2009 14:11
Хех... По същия начин е досадно когато жените твърдят, че мъжете били такива или онакива ;) От друга страна от доста време сред много хора наблюдавам и обратното: когато мъжът е "не се отказва от собственият си живот за да преследва дадена жена, самостоятелен е и винаги играе честно, никога не се възползва от жените, знае какво иска и няма да прави компромиси със себе си, за да го постигне, винаги се справя в състояние на стрес и запазва присъствие на духа", често пъти жените го обвиняват в бездушие, незаинтересованост (защото се бори за целите си и преследва амбициите си), в егоизъм (няма да прави компромис със себе си), в дебелокожие (запазва присъствие на духа). От друга страна съм наблюдавал как неведнъж чувствителни мъже, които са загрижени, подкрепящи, помагащи, разбиращи и т.н., ако и в началото да им се радват, много бързо биват окачествени като "безволеви, нежни, "егати мъжа" и пр.)
Все пак не допускате ли, че ако голямата част от мъжете са такива, то за това си има причина, различна от "те са си такива по аксиома"? :) В крайна сметка мъжете и жените са в симбиоза и едните са огледало на другите...
цитирай
27. анонимен - принце,
19.10.2009 14:20
много постинги се събраха какви са мъжете и жените и малко се абсолютизират нещата.
В крайна сметка най-често май се получава и за двете страни "Каквото повикало, такова се обадило."
цитирай
28. malkiatprintz - В крайна сметка най-често май се ...
19.10.2009 15:35
animo написа:

В крайна сметка най-често май се получава и за двете страни "Каквото повикало, такова се обадило."


Напълно съгласен :)
цитирай
29. allbi - мъже - жени...
19.10.2009 17:36
аз ще вкарам кучката като животинка :)
котката се привързва към дома, кучката към стопанина
и коя кучка ще иде при друг стопанин ако се чувства добре при своя, а ?
е аз съм от тия кучки :))
другите ги лая ;)

Поздрав и от мен за постинга, Миа :)
цитирай
30. cafene - кучка... която я боли... от стопанина...
19.10.2009 19:14
би търсила друга алтернатива... любов...ласка, а не страх!!!
Така съм аз!!!
Поздрави!!!
цитирай
31. sarcezlatna - Миа, пак пусна любима моя песен!
19.10.2009 19:48
А по-повод на "кучката"... безобидния лаф" ще ти мине като на куче" с моя приятелка си го променихме на " ще ти мине като на кучка" , просто защото сме женски кучета :))) Ако трябва да се самоопределя , съвсем сериозно мисля, че съм по-скоро котка.:))) Миа, какво си зачела тия простотии, да си правяват квалификации нещастниците, ти прочела ли си някъде жена да прави такива неща за мъжете - не! това не върши работа никому, всеки е уникален, аз вярвам в това...
Ама много хубава тази песен еййй! сега ще си припявам и ще ми е топло на котешката душа :P
цитирай
32. nicodima - Поздрав и от мен за постинга...
19.10.2009 22:17
...вероятно защото съм от кучките : )))... А относно мъжете, които се осмеляват да пишат за жени ще повторя една мисъл на Бертран Ръсел, която написах наскоро на едън съблогър: " Всички обобщения относно жените са следствие на недостатъчен опит!" : )))
цитирай
33. mmagy - Браво!Поздравления,Миа!!!
19.10.2009 23:35
Браво!Поздравления,Миа!!!
цитирай
34. miaa - Здравей Кapricia. . много си готина ...
19.10.2009 23:57
Здравей Кapricia..много си готина и абсолютно точно се изразяваш. Благодаря ти за вниманието.
цитирай
35. miaa - Здравей Качак, винаги си бил кав...
19.10.2009 23:58
Здравей Качак, винаги си бил кавалер. Благодаря ти за хубавите думи.
цитирай
36. miaa - Мило Любопитство, много се радвам, ...
19.10.2009 23:59
Мило Любопитство, много се радвам, че ме уважи. С обич.
цитирай
37. miaa - Много се радвам, че си тук, Мalki...
20.10.2009 00:07
Много се радвам, че си тук,Мalkiatprintzе,Аз винаги съм смятала, че трябва да се уважава личното пространство на човека. Ако една жена обича мъж, то тя ще направи всичко възможно този човек да се развива, тя ще се радва и ще се чувства щастлива, когато той е добре и има успехите за, които се е борил .Валидно е и в обратният случай. Благодаря , благодаря ти ,че намина.
цитирай
38. miaa - Мила Алби, благодаря ти за внима...
20.10.2009 00:10
Мила Алби, благодаря ти за вниманието. Целувки.
цитирай
39. miaa - Благодаря ти, Сafene. Точно така е в ...
20.10.2009 00:12
Благодаря ти,Сafene. Точно така е в живота!
цитирай
40. miaa - Скъпа Sarcezlatnaq много се рад...
20.10.2009 00:13
Скъпа Sarcezlatna, много се радвам, че съм стигнала до сърцето ти. С обич.
цитирай
41. miaa - Благодаря ти, Мmagy, много ти бл...
20.10.2009 00:15
Благодаря ти, Мmagy , много ти благодаря!
цитирай
42. анонимен - стих
20.10.2009 11:26
Жената-кучка. Стряскащо, звучи!
Нито нежно,нито романтично,
а някак плашещо за мъжките уши.
За дамските кокетки -непривично.

Тя силна е... и много нетипична.
Сама траншира своя път напред.
Усмихната в живота, все различна
дозира тактики, облечени в успех.

Не хленчи и не търси оправдания.
Сълзи преглъща, но е с вдигната глава.
Честността за нея е... призвание,
достойнството пък, култ към личността.

Чаровница, с магията на Ти е,
умът, предизвикателство в ноща,
Жена такава в работата е стихия,
амбиция , плюс много топлина.

"Кучката" е с чувство и за хумор,
с излъчване, привличащо света.
Дори когато стрелят я във упор,
не гони слънцето от своята душа.

С наметнат сексапил на раменете,
не го размахва като шарен шал....
Жената-кучка, може би разбрахте
за всички е жената.... идеал!
цитирай
43. miaa - Извинявай Nicodima, извинявай ...
20.10.2009 17:29
Извинявай Nicodima, извинявай мила , че те пропуснах..неволно е! Любов и успехи!
цитирай
44. miaa - Защо не ми се представиш, Аноним...
20.10.2009 17:33
Защо не ми се представиш, Анонимен?!Стихотворението ти е шедьовър и как хубаво звучи?!Ще си го запазя за спомен. Благодаря ти и целувки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miaa
Категория: Тя и той
Прочетен: 2763473
Постинги: 695
Коментари: 11442
Гласове: 43239
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. М. Нютон" Пътят на душите"
2. "Страстни корени" - Сefulesteven
3. " Тя се дарява"-Сefulesteven
4. "Дрехата на триумфа"- Сefulesteven
5. " Чакалнята на бляновете"-Cefulesteven
6. " Опитвам се да опиша"-Cefulesteven
7. ИНТУИЦИЯТА : ПРОБИВ В ПАРАЛЕЛЕН СВЯТ
8. " Градината на страстта" Cefulesteven
9. "Птиче в клетка"-Cefuiesteven
10. "Вяра"-Templar
11. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 1 ЧАСТ Kasnaprolet9999
12. " Величието на думите...."Cefulesteven
13. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 2 ЧАСТ -Късна Пролет
14. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 3 ЧАСТ -Късна Пролет
15. Д-р Mайкъл Нютън - изследвания по въпросите за душите ( част 1 )
16. ГЛАВНИ СРОДНИ ДУШИ -НЕО НУЛА
17. Накратко за космическите вибрации ( енергии )-Нео Нула
18. ОРФЕЙ- ЧОВЕКЪТ, КОЙТО СТАНА БОГ- Sparotok
19. ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛИ!...IKRA
20. Убиваш ме-Tryn
21. БЪЛГАРИТЕ И ТРАКИЙСКИЯ БОГ НА ЛЕЧЕНИЕТО -Sparotok
22. Жената -огледало...Cefulesteven
23. Обща Декларация на Човешките задължения-Ikra
24. Комбина-Петко Илиев
25. Псевдоморалистите-Cefulesteven
26. Непознатата -Cefulesteven
27. Лист подобен лодка и раковина- Cefuleteven
28. Монологът на отшелника
29. България
30. Цитати от книгата "Полубогиня" на Мартин Ралчевски