Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2010 12:50 - Посветено ...
Автор: miaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4756 Коментари: 25 Гласове:
34

Последна промяна: 21.10.2010 13:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

„Не можех да сваля очи от него!
Той се усмихна и откри белите си, блестящи зъби..

Кадифеният му глас, изпълваше тишината с  красивите и дълбоки извивки..  А песента докосваше детската ми душа.
Чиста и невинна..Така ме преспиваше всяка вечер и ме караше да се чувствам , обичана,защитена от непознатият свят”

Един спомен предизвикан след толкова дълги години..
Сега той ми причинява  противоречиви чувства.
Често се връщам назад..Случките са ярки и разбираеми..

Исках да опиша баща ми, но не мога да намеря точните думи..Каквото и да напиша за него, няма да е достатъчно.
Днес е рожденият му ден.
Ако беше на тази Земя, щеше да навърши 90 години...

Осъзнавам, колко много ми липсват ,подкрепата и опората му.

Обичам неговата светлина и харизматичност..
Беше невероятен родител..

Беше  Човек.
Повечето хора/ войници/, с които съдбата го е срещала за кратко, го уважаваха и след години /вече остарял/ ,го разпознаваха на улицата, идваха при него и му се обаждаха...
Въпреки, че той нямаше как да запомни всички, се държеше внимателно и с достойнство.Усмивката му грееше вечно на лицето.

Родителските заръки, никога не ни достигат. Все нещо пропускам, нещо ме връхлита и не съумявам да бъда такава, каквато  искат да бъда, моите родители. Да се гордеят с мен.

Опитвам се да действам реалистично, да  бъда разумна, да бъда такава каквато ще ме харесат  и често се осланям на интуицията..Успявам, само на първото взето решение..

Защото идва от сърцето..

В миналото по- често бърках и правих ужасни грешки..
Разпознавах красотата и любовта, но се хвърлях през глава, носейки емоционалната си нестабилност и проблеми.
И винаги прехвърлях вината други му..
Сега спомените текат, като река през съзнанието ми , хубава, кристално чиста и бърза река..

Забравих тревогите, несъвършенствата..Болката..

И само Любовта  остана  истинска..
Тя е вечно творение и нищо не може да я унищожи..

 







Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Не зная дали са нужни думи ,Миа ...
21.10.2010 14:12
Но чувството ми е познато - и аз често мислено разговарям с родителите ми ,
напуснали рано този свят.Всички правим грешки ,мила ,но съм сигурна ,че той би се гордял с теб ....и че сега също те подкрепя.
Поклон !
цитирай
2. blagovestie - Разплака ме, Миа...
21.10.2010 14:22
Но неговата Душа е потрепнала от възторг, удовлетворение и благодарност, миличка, убедена съм.
А не можеш да го опишеш точно, защото любовта към добрите родители не може да бъде ограничена с думи, не се побира в тях просто, всичко ти се струва недостатъчно.
Греби с пълни шепи от чистата река на спомените. В твоя случай явно действа живително.
Прегръдки! :*

ПП: Между другото, ако бе жив, моят татко щеше точно днес да навърши 62 години...
ПП 2: Защо така накрая помним датата на смъртта, а не на раждането, не бях се замисляла!
цитирай
3. miaa - Благодаря ти Стела:) Благодаря ти ...
21.10.2010 17:43
Благодаря ти Стела:) Благодаря ти за хубавите думи!
цитирай
4. miaa - Благодаря ти Блага Вест! Едно ху...
21.10.2010 17:45
Благодаря ти Блага Вест! Едно хубаво съвпадение за рожден ден! Поклон пред светлата памет на баща ти!
цитирай
5. elinora - miaa,
21.10.2010 21:59
не намирам подходящите думи, но ти изпращам виртуална прегръдка :)
и на благовестие :)***
цитирай
6. miaa - Благодаря ти Ели за вниманието! С ...
21.10.2010 22:26
Благодаря ти Ели за вниманието! С обич:)
цитирай
7. ckarlet - Миа, те винаги ще си останат в сър...
22.10.2010 08:48
Миа, те винаги ще си останат в сърцата ни! Ще ги помним и разказваме за тях с най-топли чувства...
Топла прегръдка и от мен!
цитирай
8. makont - Тати,
22.10.2010 09:56
най-топличката и закриляща дума на света за нас, момичетата на татко. Пазейки хубавия спомен и топлината от татковите ръце, винаги ще чувстваш любовта му. Сърдечен поздрав от мен мила Миа!
цитирай
9. miaa - Скъпа Скарлет О Хара!
22.10.2010 13:53
Напълно съм съгласна с теб! Хубав ден!
цитирай
10. miaa - Благодаря ти,Мakont!
22.10.2010 13:56
Има невероятни бащи, които разпръскват светлина, дори когато вече не са нашата планета!Поклон пред светлата им памет!
цитирай
11. lubara - Поздрави, miaa !
22.10.2010 14:20
А моят щеше да е на 83. Дори съм му забравил точната рожденна дата. В късната есен беше. Вече двадесет години минаха...
цитирай
12. mikino - Поздрави и от мен!
22.10.2010 15:03
Аз съм убедена, че те са около нас винаги, помагат ни, пазят ни и дори ни предупреждават, котаго ще се случва нещо. Вярвам, че те се прераждат, но от време на време духа им прелита, да ни провери!
Хубава събота и неделя Миа!
цитирай
13. hope17 - Най-ценното от нас
22.10.2010 17:20
остава...като следа, като белег...като диря...Защото човек е тленен и отминава, но душата му не е ...и тя остава. Помним, тази памет е светлина в мрака и хаоса на света. Един ангел, който те пази и те облъчва с добра и чиста топлина, Миа ! Пази спомените си и бъди щастлива, че си го имала в живота си !
цитирай
14. freyja - Следите, които бащите остават в нас- дъщерите,
22.10.2010 19:34
са най- дълбоки, най- определящи, те са есенцията за душите ни, без която калъпът щеше да бъде безкраен...

Поздрави и прегръдки!
цитирай
15. miaa - Привет Lubara, да сме живи и здрави и ...
22.10.2010 19:41
Привет Lubara, да сме живи и здрави и да пазим спомените си, като реликва:)
цитирай
16. miaa - Най- близките, които са си отишли от ...
22.10.2010 19:46
Най- близките , които са си отишли от нас, са нашите Ангели- пазители.
Благогодаря ти Mikino!
цитирай
17. miaa - Благодаря ти за хубавите думи!
22.10.2010 19:48
Хората,които обичаме, остават в сърцата ни! С най- искрени чувства, Hope!
цитирай
18. miaa - Радвам се, че ме посети Freyja!
22.10.2010 19:49
Аз съм щастлива, защото имах един интелигентен и невероятно добър баща!
И зная, че когато имам нужда, той ми помага!
цитирай
19. bizcocho - Разплака ме, мия, но и браво! Текста ...
22.10.2010 21:58
Разплака ме, мия, но и браво! Текста е много силен!
цитирай
20. miaa - За мен е чест, че ме посети Bizcocho! ...
22.10.2010 22:00
За мен е чест, че ме посети Bizcocho! Благодаря ти за вниманието!
Хубав уикенд!
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Хубаво е човек да си прави отвреме на ...
23.10.2010 14:54
Хубаво е човек да си прави отвреме на време равносметки както ти тук, за да извлече поука от преживяното, така нещата изкристализират някак. Спомените за родителите винаги ще ни стоплят, хубаво е когато има добро, с което да помним за тях. Често доброто, което сме получили от тях не съумяваме навреме да го оценим, но никога не е късно да го направим.
цитирай
22. miaa - Благодаря ти Късна Пролет! Роди...
23.10.2010 15:40
Благодаря ти Късна Пролет! Родителите дават обич и подкрепа!
За това са нашите закрилници:) И винаги ще бъдат такива!
цитирай
23. kometapg - Някои хора остават незаличими с...
23.10.2010 16:30
Някои хора остават незаличими следи в нас! А родителите са тези, които ни обичат предано и всеотдайно и когато ги загубим, изпитваме невероятна празнота в себе си! Поздрав и прегръдка!
цитирай
24. kometapg - Някои хора остават незаличими с...
23.10.2010 16:33
Някои хора остават незаличими следи в нас! А родителите са тези, които ни обичат предано и всеотдайно и когато ги загубим, изпитваме невероятна празнота в себе си! Поздрав и прегръдка!
цитирай
25. miaa - Благодаря ти, Kometapq! Добрите ...
26.10.2010 11:52
Благодаря ти,Kometapq! Добрите хора остават следи в сърцето!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miaa
Категория: Тя и той
Прочетен: 2763783
Постинги: 695
Коментари: 11442
Гласове: 43239
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. М. Нютон" Пътят на душите"
2. "Страстни корени" - Сefulesteven
3. " Тя се дарява"-Сefulesteven
4. "Дрехата на триумфа"- Сefulesteven
5. " Чакалнята на бляновете"-Cefulesteven
6. " Опитвам се да опиша"-Cefulesteven
7. ИНТУИЦИЯТА : ПРОБИВ В ПАРАЛЕЛЕН СВЯТ
8. " Градината на страстта" Cefulesteven
9. "Птиче в клетка"-Cefuiesteven
10. "Вяра"-Templar
11. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 1 ЧАСТ Kasnaprolet9999
12. " Величието на думите...."Cefulesteven
13. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 2 ЧАСТ -Късна Пролет
14. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 3 ЧАСТ -Късна Пролет
15. Д-р Mайкъл Нютън - изследвания по въпросите за душите ( част 1 )
16. ГЛАВНИ СРОДНИ ДУШИ -НЕО НУЛА
17. Накратко за космическите вибрации ( енергии )-Нео Нула
18. ОРФЕЙ- ЧОВЕКЪТ, КОЙТО СТАНА БОГ- Sparotok
19. ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛИ!...IKRA
20. Убиваш ме-Tryn
21. БЪЛГАРИТЕ И ТРАКИЙСКИЯ БОГ НА ЛЕЧЕНИЕТО -Sparotok
22. Жената -огледало...Cefulesteven
23. Обща Декларация на Човешките задължения-Ikra
24. Комбина-Петко Илиев
25. Псевдоморалистите-Cefulesteven
26. Непознатата -Cefulesteven
27. Лист подобен лодка и раковина- Cefuleteven
28. Монологът на отшелника
29. България
30. Цитати от книгата "Полубогиня" на Мартин Ралчевски