Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2010 22:38 - Ще те поканя..
Автор: miaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3282 Коментари: 18 Гласове:
31

Последна промяна: 04.06.2010 08:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ще направя филм..

Ще играя в него и ще режисирам..

А теб ще поканя в главна роля

Не ми отказвай!..

Ще бъдеш елегантен, както винаги..

Бонвиван с красиви момичета

, готови да те обичат дори за нощ..

Отива ти! С този чар..

За мен остана да бъда   вярна на себе си..

Ще избера  второстепенната..

В противен случай..

Ще се  окажа похабена с горчилката в устата..

Без переспектива ..

Ще бъда..

Жена  избрала свободата..

Не успях  да свикна с тесните обувки  на съдбата...

Не е до болката,

а нуждата  да   доверявам  

най-  съкровеното..

Провалите , успехите, мечтите си,

на този, който ме желае истински ...

А любовта ми  ,

която пазих , чистата..

Нека бъде същата..

За да оцелея...







Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Чиста ,красива изповед
03.06.2010 23:39
на истински влюбена жена,избрала свободата,вярна на себе си...
...а любовта ми ,
която пазих ,чистата...
нека бъде същата,
за да оцелея...
Браво ,Миа,страхотен стих !
цитирай
2. razkazvachka - хъм - ако това е второстепенната...
04.06.2010 03:49
свободен дух, окован във формата "жена"
която помни как се лети...
цитирай
3. miaa - Здравей Стела! Благодаря ти за вниманието!
04.06.2010 08:40
Има жени, които остават верни на същността си! На поривите и вярата си..
цитирай
4. miaa - Това е част от живота ни, Приказно момиче!
04.06.2010 09:31
За съжаление жената не винаги е оценявана и разбирана и приема второстепенна роля, в сянка на мъжа! Ако една жена е имала много връзки, в които се отдавала с любов и въпреки всичко рискува да я обиждат и да й се подиграват..За нея не е дупостимо .В очите на хората тя е" лека жена".
Аз си мисля, че ако бъде това, което е и проявява своята уникална природа, ще бъде уважавана повече!
цитирай
5. hristo27 - Вярвам, че филмът ще бъде прекра...
04.06.2010 11:22
Вярвам, че филмът ще бъде прекрасен!
Усмихнат уикенд! :))))
цитирай
6. monaliza121 - Не успях да свикна с тесните обувки на съдбата...
04.06.2010 12:13
И не се мъчи да свикнеш. Свободата е велико чувство!
Привет!
цитирай
7. miaa - Надявам се филмът да удовлетвори и ...
04.06.2010 13:11
Надявам се филмът да удовлетвори и двамата, Христо!
Благодаря ти!
цитирай
8. miaa - Здравей Мона Лиза! Свободата да ...
04.06.2010 13:12
Здравей Мона Лиза! Свободата да избираш , да усещаш е уникално чувство!
Хубав ден!
цитирай
9. анонимен - Много е важно кого каним . . .
04.06.2010 16:01
Поканик те до мене да блестиш
а ти , се възгордя и се замая
та чак започна в стихове да ме петниш
и с тях любовниците да сладниш
не издържах и сложих края .

Много е важно кого каним . . .

Стихът ти е хубав и наситен с мисли на знаещата ,свободна жена .
цитирай
10. miaa - Благодаря ти Лидис! Радвам се, че ме посети!
04.06.2010 16:08
Една метафора, която има какво даа ни каже !
Важно е кого каним и какво очакваме! И какво очакват от нас.
Задължително е двустранен процес!
Идеята ми е хората да разговарят свободно помежду си и да пазят личното си пространство!
цитирай
11. lubovnik - къде
04.06.2010 16:30
и кога е кастинга за филма? ;)
цитирай
12. miaa - Здравей Любовник! Ама тук не става ...
04.06.2010 16:33
Здравей Любовник! Ама тук не става дума за секс:)))
Ако има нужда ще ти се обадя! Хубава вечер!
цитирай
13. universalnite000 - :) Лееко напомняне ( по повод стр...
04.06.2010 20:33
:) Лееко напомняне ( по повод строфата с второстепенната роля ) - в действителност няма такава ;) Всички неща носят със себе си Ин и Ян. В трансцеденталното Чи те са в хармония ...

Най-приятелски : Нео Нула
цитирай
14. miaa - Благодаря ти, Нео Нула! Подсъзн...
04.06.2010 20:36
Благодаря ти, Нео Нула! Подсъзнателно съм била предизвестена:))
Всеки човек избира посоката и доброволно я пренасочва и следва:)))
цитирай
15. elinora - miaa,
04.06.2010 20:58
Оскари се раздават и за поддържащи роли! :) Харесвам твоя филм, въпреки че в моя аз искам главната роля! :) За Нети и Дони - жестока песен! :)
цитирай
16. miaa - Скъпа Ели! Ти напълно заслужаваш ...
04.06.2010 21:05
Скъпа Ели! Ти напълно заслужаваш главната роля! Красива, талантлива! Много те харесвам! Благодаря ти!
цитирай
17. анонимен - Много стойностен и комплициран стих...
06.06.2010 11:28
Аз си самозададох следния въпрос(вследствие прочетеното-разбира се...):
Кога сме първи?? Когато водим, или когато сме опорна точка?Първият ли е водещ или "опозицията"? Това е риторичен въпрос. Аз имам отговора.Няма да го напиша, защото всеки сам трябва да открие себе си и своето "Аз"- и "номера си"!
Стихът много ми хареса, защото предизвиква и емоционално-интимни чувства, а и дълбоки разсъждения.Ще кажа само, че в отношенията мъж-жена се очертават (в по-големия процент) - мъжете да търсят секса за една нощ-което не води до ангажименти-докато за жените е по-различно.Но какво да се прави-така е "направен" света.Затова пък, жените си "връщат" с "любов" към материалното-търсейки опора в средствата за съществуване.Блуждаещи мъже и практични жени(в по-големия % от хората) -това е сътворил Създателя.Дали българите могат да постъпят като шведите, където интимните забежки дори се толерират от съпрузите, за да се чувстват разнообразени? Мисля, че като цяло-не!Но това, определено предстои!Който си е полигамен-нищо няма да го спре!
Поздрави! -Поразсъждавах малко-нека тези, които са различни от това, което описах, да не се засягат.В социум-обществото има дори и монаси!Аз посочих една хипотеза за по-голяма маса от хора, в резултат на жизнения си опит.
цитирай
18. miaa - Благодаря ти, Антоан:)Ето и моето мнение!
06.06.2010 14:56
По- важното е, какво очакват мъжът и жената един от друг!
За емоционалните отношения, за секса трябва да се говори предварително!
Това се възпитава от ранна детска възраст.Ако мъжът е такъв , не само на думи, той ще бъде искрен с партньорката си дали я иска за нощ или известно време без ангажимент.ТоГАВА всяка жена/ в която са заложени майчините инстинкти/ ще има избора и ще приеме истината, колкото и да й е трудно. Проблема е, че мъжете се страхуват да говорят открито! А това жените не го обичаме!
Аз лично за себе си знам какво искам и съм наясно със себе си.Предприемала съм рискове и съм очаквала провалите с пълното съзнание че ще ми се случат, защото съм преценила, че това е най- доброто решение в определена ситуация! За мен има неща, които са над личното ми благополучие. Сигурно ти звучи смахнато! Това е истина...Каквото и да ми струва! Това е част от живота ми.Но мисля, че има по- важни неща от материалните неща, спокойствието и избора да бъдеш щастлив!Да бъдеш себе си! Благодаря ти за откритата позиция! С обич!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miaa
Категория: Тя и той
Прочетен: 2763494
Постинги: 695
Коментари: 11442
Гласове: 43239
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. М. Нютон" Пътят на душите"
2. "Страстни корени" - Сefulesteven
3. " Тя се дарява"-Сefulesteven
4. "Дрехата на триумфа"- Сefulesteven
5. " Чакалнята на бляновете"-Cefulesteven
6. " Опитвам се да опиша"-Cefulesteven
7. ИНТУИЦИЯТА : ПРОБИВ В ПАРАЛЕЛЕН СВЯТ
8. " Градината на страстта" Cefulesteven
9. "Птиче в клетка"-Cefuiesteven
10. "Вяра"-Templar
11. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 1 ЧАСТ Kasnaprolet9999
12. " Величието на думите...."Cefulesteven
13. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 2 ЧАСТ -Късна Пролет
14. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 3 ЧАСТ -Късна Пролет
15. Д-р Mайкъл Нютън - изследвания по въпросите за душите ( част 1 )
16. ГЛАВНИ СРОДНИ ДУШИ -НЕО НУЛА
17. Накратко за космическите вибрации ( енергии )-Нео Нула
18. ОРФЕЙ- ЧОВЕКЪТ, КОЙТО СТАНА БОГ- Sparotok
19. ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛИ!...IKRA
20. Убиваш ме-Tryn
21. БЪЛГАРИТЕ И ТРАКИЙСКИЯ БОГ НА ЛЕЧЕНИЕТО -Sparotok
22. Жената -огледало...Cefulesteven
23. Обща Декларация на Човешките задължения-Ikra
24. Комбина-Петко Илиев
25. Псевдоморалистите-Cefulesteven
26. Непознатата -Cefulesteven
27. Лист подобен лодка и раковина- Cefuleteven
28. Монологът на отшелника
29. България
30. Цитати от книгата "Полубогиня" на Мартин Ралчевски