1.
womanly -
Чудесно е Miaa!
11.03.2010 21:55
" Каквато ръка протегнем, такава ръка получаваме!"
Поздрави! Лека и спокойна вечер!
цитирай
2.
bovari -
истината наполовина
11.03.2010 22:02
"Колкото и цинично да изглежда отстрани. Това е начин, тази жена да се защити от нова болка." - не изглежда цинично, а малко глупаво, поне за мен. защото не съм чула да има застраховка за тази болка/дори да има, тя покрива частично нанесените щети. с други думи - започвайки връзка, дори да имаш железна дистанционна нагласа:) , каква е гаранцията, че няма да станеш жертва, в един момент-никаква!
"Магията наречена любов, изисква огромна смелост и сила на духа." - и с това не съм съгласна, когато обичаш го правиш без усилие, то иначе е друго. друг е въпросът, че всичко може да те смале/размаже като......не намирам сравнението:)))
просто си приказваме, нали miaa, предиполунощно:))))))
цитирай
3.
анонимен -
всички сме благословени, мамка му!
11.03.2010 22:02
тя или той, триъгълник или многоъгълник - много важно!
един живот, един миг - лъжа на един дъх...
никой не страда, защото няма време и за това...
цитирай
4.
miaa -
Благодаря ти, Womanly! Благодаря ...
11.03.2010 22:08
Благодаря ти, Womanly! Благодаря ти за хубавите думи!
цитирай
5.
miaa -
Bovari,
11.03.2010 22:14
Ти си щастлив човек..според своите представи. Извинявай прекалено са прагматични думите, за да са изговорени от една жена...Или , ако е така прекалено много анализираш за да се влюбиш истински..В едно имаш право обаче...
Който много разсъждава, малко усеща и разбира!
цитирай
6.
megan503 -
Магията наречена любов, изисква ...
11.03.2010 22:21
Магията наречена любов, изисква огромна смелост и сила на духа.
Тя ни кара да рискуваме, да се променяме, да търсим най- хубавото в себе си, за до го проявим в целият си блясък. Срещата ни с подходящ партньор ни кара да се чувстваме такива, каквито сме.... Щастливи и пълноценни.. и Благословенни!
Всеки намира това, което търси! Каквато ръка протегнем, такава ръка получаваме!
чудесно изречено............дай боже всекиму-щастлив и благословен!!!лека вечер!
цитирай
7.
miaa -
Анонимен, всички Сме благослов...
11.03.2010 22:22
Анонимен, всички сме благословенни!
И всеки от нас прави своят съзнателен избор!
цитирай
8.
miaa -
Много се радвам, че си тук!
11.03.2010 22:31
Благодаря ти,Мegan503 за хубавите думи! Спокойна вечер и на теб!
цитирай
9.
joysii -
Щастливи и пълноценни.. и Благословенни!
12.03.2010 00:18
Струва ми се ,че Вие сте една позитивна, мила ,добродушна и наивна, симпатична жена.Имам чувството ,че никога не сте страдали по повод на любов.Имали сте късмет.Това е съхранило душевния Ви мир.Но когато човек попреживее някои събития се научава да бъде и злобен ,и недоверчив.Жената престава да бъде винаги нежна и усмихната.Нервността превзема ежедневието,тревогата-нощите и...човек се променя.Променят се и възгледите по отношение на любовта.Тя престава да изглежда като божия благословия,а се превръща в нещо което постигаме,крепим, и подхранваме,нещо ,което е не само радост ,но и болка.Жертваме много в името на това да я имаме до себе си.
Моля Ви,,само не ме разбирайте погрешно.Не се опитвам да Ви оборя.Вие имате Вашето мнение и опит и аз ги уважавам.Само споделих какво мисля.
Поздрави,Миаа.
цитирай
10.
miaa -
Благодаря, Joysii !
12.03.2010 00:38
Много мили думи! Ценя вашето мнение. Не съм съгласна напълно с вас. Любовта да е жертва и болка?.... Много мазохично ми звучи!Любовта е доброволна и всеотдайна.. има доверие.Спокойна вечер!
цитирай
11.
анонимен -
Скъпи дами , обичайте най напред себе си !
12.03.2010 00:41
От значение е да ценим и чувствата на другите , да не се мислим в любовният тричгълник за център на вселената , тъй като всичко е много индивидуално и всеки си е вселена само за себе си. И да не забравяме ,че няма вечна любов . Дори и най силната любов трае 3 месеца . Изпитвала съм го . Няма смисъл да страдаме , дайте възможност всеки да бъде щастлив за мига , а не нещастен с една жена цял живот ! Никога не съм била любовница и участничка в триъгълници . Ние сме възпитани малко собственически да подхождаме в любовта. Какво значи момичето му дало ултиматум.Че то ясно ,жененият мъж иска допълнението ,което не получава от съпругата .Значи и двете не му носят истинската любов в живота ? Той така и 10 може да ги наниже взаимно да се допълват . И е негово право ! Всеки си търси удоволетворение . Имам много да ви разказвам за свободните отновения в любовта и живота на север . С удоволствие ще го опиша в пост , когато ми мине влюбването . Дано не чакате 3 месеца поста ми !Не бива да си усложняваме живота с излишни емоции ! С много влюбеност и светли чувства Лидис )))))))))))
Поздрав миаа ! Сериозен пост !)
цитирай
12.
анонимен -
Върнах се да гласувам !)
12.03.2010 00:48
Пречи ми моята влюбеност и ме разсейва ! ))) Лека нощ !)
цитирай
13.
mileidi46 -
Добър вечер и от мен. . . Аз мисля, че ...
12.03.2010 00:52
Добър вечер и от мен... Аз мисля,че любовта не може да се анализира.Онази,лудата,изпепеляващата,която идва и те разбива,разнася те из въздуха...и незнаеш нито кой си ,нито кой е този ,когото обичаш. Просто умираш...и после продължаваш да живееш като призрак ,търсеики я отново,след като си е отишла...Любовта няма образ,съпруг,или съпруга, тя нещо,което е вътре в теб,и даже сам не можеш да разбереш кога и защо е влезнала там!Опитваш се да я изгониш,защото те боли-но не успяваш....!! Докато в един момент се усетиш празен.Тя просто си е тръгнала сама,и ти не сия усетил.Тръгнала си е със същия ураган,с който се е вселила в теб! И ти тръгваш да я търсиш...отново...защото си свикнал да те боли...Другото е ежедневие...
цитирай
14.
miaa -
Скъпа Lidis! Старая се цял живот да ...
12.03.2010 00:59
Скъпа Lidis! Старая се цял живот да се обичам и слава на Бога правя го добре!
Аз смятам, че всеки човек е център на своята вселена и трябва да я уважаваме.
Той решава как да разполага със себе си и желанията, които има..Да оставим любовта да се наслаждава , пък и ако ще да е един миг.Мило момиче, радвам се , че си влюбена.... Всичко хубаво ти желая!
цитирай
15.
miaa -
Скъпа Милейди! И аз не мога да ана...
12.03.2010 01:09
Скъпа Милейди! И аз не мога да анализирам любовта! Ако ще да трае един ден или цяла вечност..Не мога да си правя сметки! И какви били свободните отношения! Това не е предизвиквало и не е представлявало интерес за мен. Не съм консервативна, но явно трудно ми харесва някой..Наистина много трудно..Но
Имам ли я любовта си я пазя в сърцето и се отдавам напълно на нея ..
Няма нищо по- хубаво от споделената и искрена любов!Благодаря ти за вниманието.
цитирай
16.
giorodafa -
МАТЕМАТИКА НА ЧУВСТВАТА
...
12.03.2010 03:58
МАТЕМАТИКА НА ЧУВСТВАТА
ЖИВОТЪТ СИ ПО НУЛА УМНОЖИХМЕ
СЛЕД НАС ОСТАВАТ ЧУВСТВАТА ПРЕГАЗЕНИ
И ПЛАМЕННА ЛЮБОВ УНИЩОЖИХМЕ
В КУПА ОТ КЛЕТВИТЕ НЕСПАЗЕНИ
МЕЧТИТЕ ПОДЛО ОСРЕБРИХМЕ
ЗА КУПИЩА ПАРИ И ЗЛАТО
В СЪРЦАТА ОБИЧ СПОТАИХМЕ
ЗА ДА ЖИВЕЕМ ПО-БОГАТО
И НЕПРОСТИМО СЪГРЕШИХМЕ
ОБЪРКВАЙКИ ЛЮБОВ И СМЕТКИ
НА ВИД ЖИВЕЕЙКИ ОХОЛНО
ОГРАНИЧЕНИ В ЗЛАТНИ КЛЕТКИ
С ПРЕДБРАЧЕН ДОГОВОР ОПЛЕТЕНИ
ПРЕВЪРНАХМЕ СЕ В АДВОКАТИ
ЗАМЕНЯЙКИ БЕЗЦЕННИ ЧУВСТВА
ЗА КУП БЕЗЖИЗНЕНИ ДУКАТИ
И БРОДИ ТЪЖНА КАТО ПРИЗРАК
НЕЩАСТНА ЛЮБОВТА ПРОКУДЕНА
И ДА СЕ ВЪРНЕ НЯМА ПРИЗНАК
ДА Е БЕЗДОМНА Е ПРИНУДЕНА
ЖОРО ДАФА
27.01.2010
цитирай
17.
ckarlet -
Много хубава тема, Миа! Любовта ...
12.03.2010 09:26
Много хубава тема, Миа! Любовта наистина не ни пита! Тя идва понякога със страшна сила дори и да не сме подготвени за нея. Но колкото и да ни се иска да изживеем този миг според мен първо трябва да си зададем въпроса какво имаме и какво можем да загубим, ако го направим! И няма ли да нараним много хора и разбием техните сърца, ако попаднем в този тиъгълник! И дали е по-важен този един миг за нас щастие, а после години да направим някой друг нещастен! И най-вече аз лично бих си задала въпроса: Струва ли си?
Поздрави и от мен за постинга!
цитирай
18.
benra -
любовта
12.03.2010 09:35
по-често е непрагматична, нелогична, дори неетична. Хубаво е да помислиш за другия непознат, когото можеш да нараниш, но нещата са по-сложни от това...защото ако любовта е взаимна то тогава възпирането й е болезнено и мисля аз-ненужно. ЛЮбовта не пита тя иска
Поздрави
цитирай
19.
miaa -
Благодаря ти, Giorodafa! Много ...
12.03.2010 10:01
Благодаря ти,Giorodafa! Много любов ти пожелавам!
цитирай
20.
miaa -
Здравей Скарлет! Много се радвам, ...
12.03.2010 10:13
Здравей Скарлет! Много се радвам, че ме посети!
В любовта никога нищо не се губи...Тя винаги променя човек и го прави по- добър и по- пълноценен...Дава му криле! Тя е за двама..Въпросът е да я преживеем пълноценно, независимо колко ще продължи.... В този смисъл човек няма нужда да си създава дискомфорт и да се навира там , където не му е мястото..Много точно и правилно разсъждаваш. Целувки и прегръдки..
цитирай
21.
miaa -
Много се радвам на посещенията ти, Benra !
12.03.2010 10:23
Няма нищо по- грозно" да създаваш щастие върху гърбът на другият" в един любовен триъгълник. Не става дума, какво ще загубиш? Защото това не е пълноценна любов.По- важното как ще я преживееш за себе си..Любовта не е страдание и болка , тя е радост и щастие!Човек трябва да се потопи и да я преживява всеки миг , час и ден... Всички се стремим към нея...
Щастливец е този, който обича и е обичан! Благодаря ти за вниманието!
цитирай
22.
freyja -
"Ако една жена се бои от обв...
12.03.2010 12:38
"Ако една жена се бои от обвързане, поради насилие , като е потъпкало душевното й равновесие
или поради друга причина , като дете и е стигнала до решението повече никога и никого да допусне до себе си толкова близо, че да я нарани отново, това ще я удовлетворява..."- ето тук открих себе си и проумях някои мои желания...
Благодаря ти, миаа!
Поздрави ;-)
С.
цитирай
23.
анонимен -
Хахаха
12.03.2010 12:41
Тези приказки вървят само за възвишени разговори пред някой,когото сваляш...Защото в реалния живот нещата никога не са такива.Защото в реалнияя живот кучката,която отмъкна мъжа,с когото живеехме от 3 години не мислеше ,че прави нещо лошо....нито пък той....докато го правеше с нея зад гърба би...сега тя не го иска...нито пък аз...така че трима души са нещастни.
Никой не се и замисля,че ще нарани човека до себе си "влюбвайки си" в друг-а.Просто си намира извинение.И не мисля,че който и да е може да коментира,ако не го е преживял..и не може да претендира,че на него това няма да му се случи...или че той не би го направил....
Живота не е това,което си представяте докато седите денонощно пред мониторите....живота е силен и истински,само че за да го живеете се налага да станете от задниците си и да излезете сред хората....и той наранява- да....но въпреки това си струва всеки истински миг!
Само че няма как да го знаете докато само обсъждате и дрънкате,вместо да живеете истински!!!
Думите не значет нищо-покажете действия.....но явно не можете ..нали?
цитирай
24.
diandra555 -
Любовен триъгълник
12.03.2010 14:36
Любовта не пита, когато идва и не можем да предвидим всичко. Обвързан ли ще е той или не... И все пак не трябва да разваляме чуждото щастие!
В крайна сметка, всичко се връща в тоя живот.
А иначе темата е неизчерпаема..като живота.
цитирай
25.
dianatrg -
Връзка можеш да откажеш, вслушв...
12.03.2010 14:49
Връзка можеш да откажеш, вслушвайки се в разума и морала, но любовта не можеш да я убиеш. Ако наистина си влюбен, ако наистина обичаш то единственото нещо, за което мислиш, за което мечтаеш и дори фантазираш е той /или тя/. По-добри ли сме ако не я изживеем тази любов, по-чисти ли оставаме пред себе си и пред другите? Коя изневяра според вас е по-страшна, по-жестока физическата или психологическата?
цитирай
26.
mikino -
трудно е...
12.03.2010 14:50
benra написа:
по-често е непрагматична, нелогична, дори неетична. Хубаво е да помислиш за другия непознат, когото можеш да нараниш, но нещата са по-сложни от това...защото ако любовта е взаимна то тогава възпирането й е болезнено и мисля аз-ненужно. ЛЮбовта не пита тя иска
Поздрави
Заставам зад тези думи. Въпреки че за любовта няма граници и обикновено човек си губи ума, аз мисля, че когато става дума за семейни мъже/жени, трабва много добре да се помисли:
дали няма да развалиш това семейство;
- защо този мъж, въпреки обвързаността си търси чуждата жена;
- има ли смисъл да искаш да бъдеш с този човек;
- ще има ли развитие връзка;
- дали няма да се повтори раздялата, заради някоя друга красавица;
и още доста питанки...
Не знам, дали мога да се съглася с това, че един път се живее и човек трябва да опита, защото не се знае каква ще бъде цената на този риск...
цитирай
27.
miaa -
Сексуалното насилие над една жена не е пречка, тя да бъде след време щастлива..
12.03.2010 14:53
Няма такава жена, която да се запознае с мъж , който да я харесва искрено , да я желае и уважава и да се откаже от него..Няма такъв мазохизъм и лудост!Естествено това е химия..Искрените намерения не могат да се скрият:))))
Обикновено тези жени впоследствие са щастливи Те се запознават с човек, добронамерен, скромен и трудолюбив..Не искам да ти звучи, като "социалистически лозунг", но аз познавам доста жени, които са намерили подходящия партньор. В живота винаги има баланс! Благодаря ти,Freyja!
цитирай
28.
freyja -
. . . i hope so. . . за балансът имам ...
12.03.2010 14:56
... i hope so... за балансът имам предвид ;-) Хубав ден, Миаа!
цитирай
29.
miaa -
Браво! Анонимен 23
12.03.2010 15:07
Ха ха! Хареса ми изказването ти! Наистина човек трябва да живее истински ! И не пред мониторите! И с правилните хора!. Пожелавам си го на себе си и на всички.Понеже си жена, сега ми идва наум , че мъжете много ни подценяват, ама много...Защо си мислят, че като ни кажат колко сме красиви, или ни возят с мерцедес и правят всичко възможно за да ни се харесат, като ни купуват..Говоря за млади и хубави жени, които се вързват на този начин на живот и се продават за малко лукс . И след това остават разочаровани и нещастни. Но затова сме си виновни ние жените, щото го допускаме. Любовта няма нищо общо с това. Хубав ден, Анонимен!
цитирай
30.
анонимен -
до 23. анонимен - Хахаха
12.03.2010 15:14
мъжа с когото живееш 3 години да не би да е предмет? той сам е пожелал да тръгна с другата вероятно нещо му е липсвало с теб, най-лесно е да мрънкате как мъжете ви изневеряват. Обгрижете го така че да не помисля за друга. Не ми пишете глупости как аз Любовницата ви развалям семейството
цитирай
31.
miaa -
ПРекрасен коментар, благодаря ти ...
12.03.2010 15:18
ПРекрасен коментар, благодаря ти Diandra555!
По- важното е, че В тази ситуация на любовен триъгълник,определено всеки един от тримата, има своят избор! Това е негово право! Ще си тръгне ли.... или ще остане!Той решава!
цитирай
32.
miaa -
Здравей Dianatrg! Не може да се убие ...
12.03.2010 15:25
Здравей Dianatrg! Не може да се убие любовта в тази ситуация! Ако обичаш от сърце..Но рано или късно си тръгваш, за да не съсипеш и това, което останало...
Себеуважение и семейство! Благодаря ти.
цитирай
33.
miaa -
Много е сложно, Мikino! Има хиляди ...
12.03.2010 15:31
Много е сложно,Мikino! Има хиляди варианти при любовният триъгълник и още толкова индивидуални решения.. Аз съм за любовта! Но не за сметка на друг, със всичките му производни от това! Благодаря ти:)
цитирай
34.
анонимен -
до ан 30, не е от ан 23
12.03.2010 15:35
Любовнице, кой те пречука и не ти го начука достатъчно дълбоко, че избиваш незадоволеността си с чужд мъж? Що не го задържа него, ами се задоволяваш с мъже втора цедка? Питаш ли го любовника си какво търси в теб, курвооооо, курвоооо, да пресъхнеш дано!
цитирай
35.
miaa -
Към Анонимен № 30
12.03.2010 15:37
Абсолютно си права! ЕДин мъж или жена, се влюбват неочаквано в друга/ друг,
защото им е липсвало обичта, уважението и вниманието в семейството..
Това е интересна тема!Много обширна:)
Благодаря ти!
цитирай
36.
анонимен -
от ан 34
12.03.2010 15:42
miaa, ай стига сме го оправдавали изневеряващите, моля!
те горките, ах теееее милите наранени незадоволени душички, ненамерили обич и уважение, ах те милите!
Ах те милите курви и курвари, ах те милите....
цитирай
37.
miaa -
До Анонимен 34
12.03.2010 15:44
Много те моля да се държиш възпитано! При подобен коментар, следващият път те трия! Сажалявам в блог. бг не е мястото за агресия и обиди!
цитирай
38.
miaa -
До Анонимен 36
12.03.2010 15:49
Никого не защитавам или оправдавам..Любовта е доверие и разбиране!
Всеки да си носи кръстът! Каквото почукало, такова се обадило!
цитирай
39.
monna -
На някои хора, не им работят "спирачките" ....
12.03.2010 16:19
..хвърлят се в морето на любовта и обикновено се давят...
Драми, всякакви, вследствие непреодолими желания и чувства.
Това било Голяяяяма Любов!
Мерси, не ми е по вкуса този Бурмудски триъгълник!
Предпочитам чистите и нови неща!
Поздрав, Миа!
цитирай
40.
анонимен -
#425
12.03.2010 16:44
Какви проблеми имат хората? Сложно е да се живее без лъжа за повечето. ,но тяхното живот ли е?
цитирай
че любовта не може да се контролира, а тук нагледно ни покаваш, как можеш.
Разбира се, похвално е, ако е истина, защото както разбирам от коментарите, това на малко жени се отдава, повечето твърдят, че е невъзможно и се отдават на стихията наречена любов, която няма определен образ.
Аз твърдя, че е възможно, стига да го искаме. Повечето от нас просто не го искат, защото рядко им се случва да бъдат влюбени и за нищо на света не искат да пропуснат този момент. Да говоря за възпитание на чувствата е излишно.
Само ще кажа на тези, които искат да се преборят с болката, която съпровожда
разумния избор, прочетете Луиз Хей. Има начин да се обича, без да причиниш болка, както на друг, така и на себе си. Аз не съм открила топлата вода, само ползвах с успех това откритие.
цитирай
42.
bovari -
5. miaa - Bovari,
12.03.2010 17:15
Miaa, аз винаги съм била щастлив човек според СВОИТЕ ПРЕДСТАВИ. И как иначе може да бъде щастлив човек - според чужди представи?? Не вярвам. Нещастна съм също по своите представи, и малко по общите:))) - виж тук няма разминаване.:)))) Думите ми са прагматични просто защото наистина анализирам поднесената ситуация, аз не съм в нея; ако бъда сигурно е различно. Не бих искала да бъда, ако може нека ме отмине такова щастие:)
Извън това съм била близка и близо до жена, която преживя подобна връзка - ужас!!! - в битов и психологически план. Замислям се, че един мъж ще преживее още по-болезнено подобна връзка.
Но днес е петък и нека мислим за триъгълника като четириъгълник!:)))))
Хубава вечер.
цитирай
43.
miaa -
Здравей Monna! Не е приятно да бъдеш ...
12.03.2010 17:39
Здравей Monna! Не е приятно да бъдеш част от любовният триъгълник и на никому не го пожелавам! Аз съм за открити и ясни отношения! Благодаря ти за вниманието!
цитирай
44.
miaa -
Към Анонимен 40
12.03.2010 17:44
Има хора , които цял живот живеят в лъжи и си вярват, че са щастливи.
И когато тях ги излъжат, защото рано или късно идва и този момент
започват да страдат,не от любов, а заради нараненото си Его !
Да са живи и здрави от сърце им го пожелавам!
В живота винаги има равновесие!
Благодаря ти за вниманието, Анонимен!
цитирай
45.
miaa -
От Съвсем различно естеството са ! ...
12.03.2010 18:06
Не може и сравнение да става за любовта между двама души и техният правилен избор, с тази, в която са намесени трима души.. За любовния триъгълник задължително трябва в един момент да решиш, най- вече за себе си..Тази ситуация не е безконечна..В този смисъл я контролираш, искаш -не искаш идва този момент! Да вземеш решение!
Колкото и да е трудно, обикновено решението енеблагоприятно за теб самия.. И аз смятам , че любовта е само радост и вдъхновение! За мен Човек изпитва болка само при смъртта на близък човек, когато някой здравословно не е добре и пр. подобни.Когато е измамен или предаден от близък човек, роднина ..и.т.н..Но и такива неща стават в живота. Винаги има решение за това. Благодаря ти, ще прочета Луиз Хей!
Много ми е приятно да общувам с теб, Кasnaprolet9999 !
цитирай
46.
aneliqiv -
здравейте :)
12.03.2010 18:18
много близка до тази тема публикувах в блога си преди малко за отношенията м/у 3-ма да г наречем,сега видях и Вашата гледна точка и до някъде съм склонна да се съглася :)
Желая Ви успех в начинанянията и дано никога да не попаднете в ситуацията "3-ма"
Поздрави,
Анелия Станчева
цитирай
47.
miaa -
Скъпа Бовари, по важното е човек да ...
12.03.2010 18:35
Скъпа Бовари, по важното е човек да бъде наясно със себе си и да прави нещата по съвест, отколкото да е винаги "със силните на деня"...Говоря и за протекции и за контакти най -вече .. За съжаление има такива хора, които от всяка връзка емоционална или приятелска ,гледат да направят дивиденти за себе си.! Но това е друга тема.. хубава идея ми даде!Тези хора са щастливи до време, дори и в собствените си представи.След това настъпва пълен хаос..
А щом ти хареса и четириъгълник, може да разполагаш със себе си, както искаш! Твое си е правото:))))) Хубава вечер!
цитирай
48.
malkiatprintz -
Не всичко е черно-бяло и еднозна...
12.03.2010 19:02
Не всичко е черно-бяло и еднозначно, Миаа :) Вариациите около една любовна връзка може да са толкова много, че никога да не могат да бъдат изброени и условията, при които тя се породила и развила, винаги я правят различна от всяка друга връзка. Важното е да се изживее, защото често пъти друго не ни остава: когато се появи, не пита, а помита и ако човек се откаже от любовта си, е напълно възможно да страда и той и човекът до него и другият.... Рецепта няма и не би могло и да има. Вероятно – за щастие :)
цитирай
49.
miaa -
Поздрави за прекрасния коментар!
12.03.2010 19:22
Това е истината..Любовта е за двама души , искрена, всеотдайна и доверие помежду им. Когато има тази любов, човек не се отказва от нея!
Благодаря ти,Принце!
цитирай
50.
miaa -
Благодаря ти, че намина, Аneliqiv! ...
12.03.2010 19:26
Благодаря ти, че намина,Аneliqiv! щЕ погледна в твоя блог. Поздрави!
цитирай
51.
анонимен -
dianatrg,
12.03.2010 21:21
на същото мнение съм.
С едно малко изключение: когато има чувства, разумът не винаги проработва.
dianatrg написа:
Връзка можеш да откажеш, вслушвайки се в разума и морала, но любовта не можеш да я убиеш. Ако наистина си влюбен, ако наистина обичаш то единственото нещо, за което мислиш, за което мечтаеш и дори фантазираш е той /или тя/. По-добри ли сме ако не я изживеем тази любов, по-чисти ли оставаме пред себе си и пред другите? Коя изневяра според вас е по-страшна, по-жестока физическата или психологическата?
Изневярата в ума и душата наранява повече другия, физическата е просто едно консумиране, което извършено разумно, не оставя следи и може да не бъде никога разбрано.
За (не)изживяването на такава любов рецепти няма, нито правила - какво ще ни даде или вземе. Всичко е до личните граници и спирачки, до това, с кое си готов да направиш компромис.
miaa, принцът е прав - не всичко е черно-бяло. И не трябва с лека ръка всички, позволили си това изживяване, да се поставят под общ знаменател, заклеймени.
Хората са различни, с различно пълни души, желания и липси. Чувствата не идват по поръчка и не можеш да си ги забраниш, нито да се имунизираш срещу нови или пък насила да запазиш старите.
цитирай
52.
miaa -
Благодаря ти Аnimo!
12.03.2010 22:14
Любовта има различни нюанси за всеки..
Въпрос на избор и най- вече желание !
цитирай
53.
amenda -
Трудно е, и няма застраховки, това е истината.
12.03.2010 22:18
Чуствата не могат да бъдат планирани, и все пак можем да бъдем малко отговорни и по- разумни.
цитирай
54.
miaa -
Благодаря ти,Аmenda:)
12.03.2010 22:22
И не само чувствата не могат да се планират:)))
Животът ни се случва, докато си правим планове за него!
цитирай
55.
анонимен -
таа па
13.03.2010 23:22
Тя една курва като си повтори 100 пъти че е влюбена, а не си гледа интереса после върви я убеждавай че нямаш брат.
цитирай
56.
miaa -
Към 55
14.03.2010 06:16
Анонимен, що за подход ?.. Нали и тебе майка те е е раждала..
И тя ли е такава?
цитирай
57.
анонимен -
1001 no6t
15.03.2010 12:31
Maje kade sa vi jenite?nedoxraneni neoble4eni i nazadovoleni..
Ako si spiaxte redovno sas saprugite si, 6tiaxte da imate , silna darjava , a vie gonite MIXALIA , i vse tarsite ne6to 4ujdo , i nakraia, xak da vi e.
Vseki da tarsi vina v sebe si za jivota koito vodi.
A vie jeni ,
Majete vi pocial den rabotat, NIkoga ni6to ne vi dostigna vse nedovolni.........................
ne ste i vie cvete za mirisane
цитирай
58.
miaa -
Към Анонимен 57
15.03.2010 15:06
В доверието и уважението е разКовничето между мъжът и жената!
Благодаря ти,Анонимен!
цитирай
59.
venus -
Страхотно е!
17.03.2010 14:11
" Всеки човек има нужда от емоции и радост..
Да се потопи до забрава! "
цитирай
60.
miaa -
Благодаря ти Venus! Спокойна нощ!
17.03.2010 22:06
Благодаря ти Venus! Спокойна нощ!
цитирай
61.
анонимен -
тази луда сила -ЛЮБОВ
27.11.2010 19:21
Знаете ли ,любовта е силно чувство ,което само трябва да изживеете ,
за да разберете какво е всъщност!
Имам такава връзка и се чудя ,какво точно търся там?
Наистина е много трудно да си отговоря !
Мястото ми не е там ,но сърцето ми го иска ,обича го!
Много ще изгубя ако си направя равносметка ,не си струва!
Нямам право просто ,човека който е до мен не го заслужава,а и мисля ,че другия изобщо няма да поеме отговорност ако евентуално нещо се разбере!
Понякога си мисля ,че ние в подобно положение сме само използвани ,за да си четкат самочувствието подони мъже!
Те се страхуват партньорите им да не разберат за връзката им с другата!
Но елате ги чуйте когато са при нас!
При всички случаи аз ще съм наранената ,ВРЕМЕ Е ДА СПАРА!
ДРЪН ,ДРЪН ОБИЧАЛ МЕ!
ВЕЧЕ НЕ СЪМ СИГУРНА ,ИЗОБЩО ДАЖЕ ,ЗАПОЧВАМ ДА ОТРЕЗНЯВАМ ОТ ТОЗИ ОПИАТ!
ДАМИ МИСЛЕТЕ ПЕРДИ ДА СЕ ПЪХНЕТЕ В ПОДОБНА ВРЪЗКА!
цитирай