Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2009 01:10 - Полет
Автор: miaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4576 Коментари: 16 Гласове:
0



Всяка сутрин се събуждах с усещането, че ще хвана самолета и ще замина далеч от тук.
Много ми се искаше да пътувам, да мога да посетя, по възможност повечето страни, да почувствам , че нищо не може да ми се изплъзне....Винаги ме е привличало, неизвестното, винаги съм искала да прекося океани и морета, планините и пустини..
Знаех , че трудно мога да го направя. Животът  ни е низ от условности, задължения отговорности..и ако не играеш по правилата му, си изхвърлен зад борда...Но зная, че има надежда, мечта, която не трябва да умира. ...Мечтите са затова за да бъдат реализирани. Реших да не се отказвам от идеята да осъществя замисленото ...
И си казах, че затова е нужна  промяна... и малко време..Много често, реейки се в небесната шир, виждах волният полет на птиците..завиждах им, за способността им да са навсякъде , за възможността им да усещат това, които хората не можем да почувстваме , за свободният им дух.
Не разбирах, защо услажнявам  нещата, които трябваше  да направя.А те бяха толкова лесни. Бях една от тези, които искаше да бъде  винаги одобрявана, харесвана, приета.Не разбирах защо хората страняха от мен, ако мислеха по начин различен от моя. Чувствах се объркана и недоволна... А защо? Та нали всеки един от нас е частица от вселената и за всеки има място под слънцето.Та нали сме създадени  за да сме щастливи,за да се разбираме.
Винаги се надявах да открия тази черта от характера ми, която би ми помогнала да се адаптирам...която ще ме накара да бъда реална и обективна ...Винаги съм искала да бъда открита и естествена за тези, на които държах.Искам да се огледам в очите на любимия, без колебание и болка  , да се усмихвам, да се чувствам необходима ...
 В едно съм сигурна, че трябва да правя това, което умея най- добре, да вярвам, че любовта е в нас  и ако  я дадем на света, той ще ни отвърне със същото..







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Благодаря ти caminando,
19.02.2009 01:29
Всеки има своя полет...моят сега започна.
цитирай
2. miaa - Мило забавна, приятелко,
20.02.2009 08:50
Всеки заслужава да опита..
цитирай
3. ka4ak - @прочети"имай цел!"
20.02.2009 09:36
след това ще поговорим!
цитирай
4. miaa - Благодаря ти,ka4ak..
20.02.2009 11:07
Ще те послушам...
цитирай
5. ka4ak - @6
20.02.2009 12:18
Радвам се за теб!Успех!
цитирай
6. monna1 - Разбира се, че ще опиташ..
20.02.2009 23:14
Много е хубаво човек да е отворен към света...Понякога ми е толкова "тясно", че като че се задушавам и тогава..тръгвам, изведнъж..събирам набързо малко багаж и ..по света..много е хубаво и разтоварващо, а и много нови хора виждаш и ти е леко и слънчево на душата...! Просто ти споделям опит, нищо друго...
Лека вечер!
цитирай
7. miaa - Знаеш ли, Монна,
21.02.2009 00:16
Аз не съм пътувала много, но съм обещала на себе си, че всяка година ще го правя, поне по веднъж..Винаги съм искала да опозная нови места, дори и в България ..Ще ми разкажеш за най-интересното ти преживяване, нали? Изобщо, добър слушател съм ..Благодаря ти .
цитирай
8. miaa - Мила Монна,
21.02.2009 06:48
защо не го направиш в някой нов постинг? Ще чакам...До скоро.
цитирай
9. monna1 - О, ако го направя, трябва да напиша поне 100..
21.02.2009 13:53
...постинга. Не знам къде, може би в "Туризъм"?
Но това е един огромен труд, който изисква време, а и оформянето на постингите със снимки, а аз съм правила снимки, но не всички са с цифров апарат.
Само ако трябва да разкажа за вечерята в най-скъпия хотел в света - 7-звездният Бурж ал Араб, за вип-персоните, които видяхме, за обстановката в ресторантите, за тоалетните....за обсужването и т.н., ще трябва да направя поне 4 средно големи постинга, защото ако е един, но дълъг, никой няма да го прочете. Може би през лятото, когато ще имам много свободно време, обикновено през август, всички са в отпуски, само аз щъкам и съм човекът-оркестър, във фирмата, защото си ползвам отпуските на порции.
Виж, колко подробно ти отговорих. Навярно си доволна?!
Чао, чао, амика миа!
цитирай
10. marinella - Понякога
21.02.2009 15:45
Чувството ми е познато - понякога човек иска да избяга от самия себи си. И аз исках да бъда харесване, одобрявана, поощрявана, но не би...и затова безумно копнея да замина за някъде ....., но къде???
цитирай
11. miaa - Благодаря ти,monna, за вниманието..
21.02.2009 23:55
Не ми е достатъчно...аз мога да слушам денонощно за интресните места по света...:))
цитирай
12. miaa - Благодаря ти,marinella, ..
21.02.2009 23:59
Това със заминаването малко ще почака..сега трябва да свърша важни неща.А ти замини, където най- много те привлича.
цитирай
13. teachme - Много точно...
22.02.2009 22:37
сякаш чета за себе си:)
Да не сме една зодия?
И аз много искам да пътувам, а от коледната баница ми се падна екскурзия в чужбина:) така че съм в очакване!
цитирай
14. miaa - Не е до зодия,teachme
23.02.2009 06:40
Това е до светоусещане...Много ти благодаря за вниманието
цитирай
15. viki11 - И ти ли с психологически анализи се ...
02.03.2009 17:26
И ти ли с психологически анализи се занимаваш.
цитирай
16. miaa - Не ..аз не разбирам от това..
02.03.2009 18:11
Това е моята изповед...трудно е да бъдеш искрен със себе си и който го умее..заслужава уважение. Аз все още се старая..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miaa
Категория: Тя и той
Прочетен: 2763106
Постинги: 695
Коментари: 11442
Гласове: 43239
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. М. Нютон" Пътят на душите"
2. "Страстни корени" - Сefulesteven
3. " Тя се дарява"-Сefulesteven
4. "Дрехата на триумфа"- Сefulesteven
5. " Чакалнята на бляновете"-Cefulesteven
6. " Опитвам се да опиша"-Cefulesteven
7. ИНТУИЦИЯТА : ПРОБИВ В ПАРАЛЕЛЕН СВЯТ
8. " Градината на страстта" Cefulesteven
9. "Птиче в клетка"-Cefuiesteven
10. "Вяра"-Templar
11. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 1 ЧАСТ Kasnaprolet9999
12. " Величието на думите...."Cefulesteven
13. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 2 ЧАСТ -Късна Пролет
14. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 3 ЧАСТ -Късна Пролет
15. Д-р Mайкъл Нютън - изследвания по въпросите за душите ( част 1 )
16. ГЛАВНИ СРОДНИ ДУШИ -НЕО НУЛА
17. Накратко за космическите вибрации ( енергии )-Нео Нула
18. ОРФЕЙ- ЧОВЕКЪТ, КОЙТО СТАНА БОГ- Sparotok
19. ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛИ!...IKRA
20. Убиваш ме-Tryn
21. БЪЛГАРИТЕ И ТРАКИЙСКИЯ БОГ НА ЛЕЧЕНИЕТО -Sparotok
22. Жената -огледало...Cefulesteven
23. Обща Декларация на Човешките задължения-Ikra
24. Комбина-Петко Илиев
25. Псевдоморалистите-Cefulesteven
26. Непознатата -Cefulesteven
27. Лист подобен лодка и раковина- Cefuleteven
28. Монологът на отшелника
29. България
30. Цитати от книгата "Полубогиня" на Мартин Ралчевски