Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2017 11:11 - ъгълът е важен.....
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1566 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 19.05.2017 19:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

        image
1. hloris - Няма проблеми...
09:42 има създадени ситуации,от които трябва да излезем,взимайки най-доброто
решение за нас.
Харесва ми как е дефинирано понятието "проблем" в "Силата на настоящето"-Екхарт Толе



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - ето това е...кукувичи дебат
19.05.2017 11:12
и малко здравословен сарказъм , ако позволите..
10:47
когато детето ти е болно..това е Проблем/дълготраен
но, когато Екхарт Толе има 3 къщи/ да ..даа..
а търси 4та на Пето Авеню, това е ситуация/временна
от която Той ще излезе усмихнат и невредим, благодарение...
на Розовите магии, които прехвърлят вашите мизерни левчета
в неговата дебела банкова сметка..
или, бъркам ?
цитирай
2. katara - Сапунката ..тук..
19.05.2017 13:14
hloris написа:
може да интерпретираш моите приказки така,както намериш за добре.
Но да замесваш и сина ми,който не е добре,в това да смяташ,че по този начин ще ме уязвиш и засегнеш...е Грозно меко казано.
Особено от една жена,имаща себе си за майка.
И самата тя имаща здравословни проблеми.

Жоро, прав си...Войник, а не ..НИК..

хлорис, пак парадираш, сестрооо..

1. аз не визирам твоето дете
аз също съм имала...„болно дете“
2. аз не съм болна, откъде ти идват наум тези паранои..
имам 115 кръвно, аспирин вземам мн.рядко..
претърпях една ОП, но съм Тип Топ/мисля, че си личи..
но ,имам проблем с килограмите ,ако питаш..даа..
хлори, ти имаш нужда от рОзови приказки,
защото иначе ,не можеш да понесеш Реалността..
разбирам те напълно, но поне се опитай да бъдеш честна..
така прави един Воин, а не един НИК....
нищо лично не хвърлям в твоя двор/това са дежурни дебати
по всички форуми...
дано и аз съм малко поне полезна..
ако се срещнем след 10г нядавам се да разсъждаваш....
съзнателно, а не положително....нужно е Време, знам..
успех в Реала, остави онлайн Философията за нас...дъртите..
/ Юлия

Постинг: Pay It Forward
Автор на постинга: dobromirdimitrov
Редактирай | Изтрий
цитирай
3. milady - сладка фотка...
19.05.2017 13:34
кака веска на плЯжа..
а ,хлориту и се кефи..в Реала..
пляс пляс..ръчички, искам и аз на Първа
стига с теъ скучновати пУтеси и пУтети на рояци..
цитирай
4. krumbelosvet - Гледна точка
19.05.2017 14:09
Селферката май си гледа некоя пъпчица отзад НА БЕДРОТО. А вие кво си викате? Но наскоро ми се случи нещо немислимо. Една дама каза, че натюрморт на некви орхидеи й прилича на вдигнати крака. Погледнах - ВЕРНО.!!! Само че мъжете рядко виждат тоя ракурс, а за дамата си е бил продължителна гледка по време на ласки. Гледна точка, философски въпрос.
цитирай
5. katara - дааа, колега, важен е ъгълът..на онъз работа..
19.05.2017 14:33
иначе, дайте ми опорна точка..и
аз ще обърна Блогуса на Блога..
/както го е казал колегата Архимед..
какво по–хубаво от...едни орхидеи, на раменете..
прекрасна алегория..
зарежда...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082918
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930