Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2012 21:26 - Родословието, в лабиринта от възможности..Посветено на баща ми.
Автор: miaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7987 Коментари: 19 Гласове:
50

Последна промяна: 23.11.2012 23:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Обичам да говоря за предците си, за родовата памет, която с гордост нося.

Обичам себе си, такава каквато съм.

Обичам  спомените, свързани с моето детство, с братята ми, с баща ми...

Сега те  вече са покойници..За кратко ги изгубих ..
Един след  друг, толкова бързо и неочаквано..

Бог да ги прости! И пази благородните им души..

Реки от сълзи да направя,  никога няма да ги върна..На тази Земя...

Един по един, се чупят и падат клоните на родословното дърво...
Затова то  е значимо във времето, изпълнено с паметта и  зрелостта  на Вселената...

Може би сте наблюдавали, че една и съща дума, изречена от различен  човек, носи енергията му и  неповтормото му звучение,  носи неговата идентичност..
Като свободата, която за един олицетворява силата на духа, за друг е борба за оцеляване, а за трети, е нов път и надежда.

Думите на баща ми, излъчваха заряд и мъдрост, спокойствие и увереност..

За мен, той беше достолепна и непревземаема крепост..Подкрепа ..

Талкава много любов ми даде, научи  ме да вярвам , че мечтите се случват, когато  положиш усилие.И  не се  предаваш..

 Не познавах друг човек , който така искрено да вярва в доброто, идеалист ,борец с кауза, макар и изгубена, някъде в несъвършенството на битието. Той умееше да губи в битките на живота, въпреки всичко, което му се случи. С достойнство, с пълното съзнание, че поръженията, са  предизвикателства...И нови възможности..

Сега всичко това е миналото и то остава завинаги в сърцето ми.

Интересна е  човешката съдба..Следваме я с отворени очи ...
И се надяваме, да бъдем щастливи....

Тук и ..Сега...







Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - трогнаха ме думите ти...
23.11.2012 22:15
до дъното на душата... и толкова
ми е близка и сродна всяка дума написана тук...
прегръщам те...
цитирай
2. stela50 - Силно и вълнуващо звучат думите ти, Миа ...
24.11.2012 01:18
Четейки, моите мисли сякаш ги следват и допълват.
...Интересна е човешката съдба..Следваме я с отворени очи ...
И се надяваме, да бъдем щастливи...
Тук и ..Сега...
Гордост, достойнство, уважение... свързват ни с родовата памет
завинаги. С любов...
Прегръщам те топло, мило момиче !
цитирай
3. naidobriq - Мно ми въздействаха думите ти Миа!
24.11.2012 06:52
Да но в днешно време сякаш за на изчезване тези атрибути на човешката душа!Което е много жалко!
Ти си прекрасна Миа!
Лек и хубав ден ти желая и много усмивки на лицето!
цитирай
4. tota - Миа,
24.11.2012 09:20
Прегръщам те за споделеното!!

Хубав ден!
цитирай
5. hristo27 - Много добре се е получило!
24.11.2012 14:05
Много добре се е получило!
цитирай
6. miaa - Благодаря ви, Мариники, Слънчева, Ани, Ати и Христо!
24.11.2012 15:01
Когато бях малка, баща ми нарисува родословното дърво на семейството.
Увлекателно разказваше за моите прадеди, за интересните им съдби.
Аз и моите братчета (разликата между тримата е година и четири месеца), често заспивахме на огромната спалня, унесени от приказната сага..
И досега си спомням ярко баба и дядо на село, с автентичния бунар и красивите цветя в градината.
Обичах кристалната чистота на водата, в която се оглеждах..Тя ме зареждаше с енергия и позитивизъм..Съхраняваше тайните ми..
И до ден днешен рядко използвам огледала..Само по необходимост.
Човек сам изгражда съдбата си..И да сгреши, никога не е късно да я промени!Хубав уикенд!
цитирай
7. vilish - Мило и трогателно ...
24.11.2012 19:22
"Толкава много любов ми даде, научи ме да вярвам , че мечтите се случват, когато положиш усилие. И не се предаваш.."

Усилията и вярата в доброто и красотата осмислят дните ни ! Според мен .... :)

http://www.youtube.com/watch?v=MPvS0g2papI&feature=related
цитирай
8. miaa - Благодаря ти, за хубавия музикален клип, Vilish !
24.11.2012 19:57
Наистина вярата в доброто и красотата, ни прави истински и живи.
цитирай
9. megg - Родословното дърво - като дървото на Живота е...
24.11.2012 21:15
То е това дърво; всички ние изминаваме пътя от вейчиците до корените. И един ден всеки човек си тръгва, но когато остави след себе си обич, вяра, мъдрост ... бил е красиво дърво, част от вселенската хармония - давал е и сянка, и дом е бил.
Топлят светлите спомени, Миаа! Както са топли и вълнуващи думите ти!
Поздрав! :)
цитирай
10. miaa - Здравей Megg!
24.11.2012 22:21
Родословното дърво е опора за живите и бъдеще..
Него ще го има, нашите деца и внуци и техните деца, ще го продължат.
Усещането, че си част от него, те прави отговорен и щастлив.
Благодаря ти, за посещението!
цитирай
11. sparotok - !
25.11.2012 13:22
Марина, развълнува ме с думите си! Светлите хора оставят своя отпечатък у нас...и така продължават да живеят в душата и мислите ни.

Нашата благодарност би се изразила в това да останем верни на себе си, на мечтите и идеалите си.

Поздрави!
цитирай
12. miaa - Благодаря ти, Sparotok! Хубав ден!
26.11.2012 14:34
Благодаря ти, Sparotok! Хубав ден!
цитирай
13. henzelski - Лека му пръст
26.11.2012 15:14
на баща ти, Миа...
Знам, какво е.
цитирай
14. ckarlet - Трогателно е това, което си спод...
27.11.2012 07:52
Трогателно е това, което си споделила с нас, Миа!
Целунат от Всевишния е този, който има подобни спомени...
Прегръщам те и аз!
цитирай
15. makont - Всъщност, дървото винаги ще остане цяло,
28.11.2012 14:46
защото имаме спомените. Поздрави и поклон пред паметта на всички, които вече не са сред нас, но продължаваме да обичаме!
цитирай
16. miaa - Благодаря ви, Краси, Скарлет О Х...
08.12.2012 11:12
Благодаря ви, Краси, Скарлет О Хара, Маконт, за вниманието!
Радословното дърво ще го има..То е смисъла на живота!
цитирай
17. bven - Тъжна ретроспекция, но родословното дърво винаги расте!
11.12.2012 19:51
Миналото и бъдещето, сегашното, което нямаме време да доогледаме - всичко е едно и е в нас и около нас, Миа. Но най-важно е сега да бъдем осъзнати и духовни за всичко!
цитирай
18. pevetsa - <3
13.12.2012 16:53
Топло си те прегръщам, Миа, и споделям тъгата ти :(
цитирай
19. martiniki - Бъди щастлива, Миа!
17.12.2012 08:35
Благодаря ти за разбирането и споделянето.

Топли празници!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miaa
Категория: Тя и той
Прочетен: 2757040
Постинги: 695
Коментари: 11442
Гласове: 43239
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. М. Нютон" Пътят на душите"
2. "Страстни корени" - Сefulesteven
3. " Тя се дарява"-Сefulesteven
4. "Дрехата на триумфа"- Сefulesteven
5. " Чакалнята на бляновете"-Cefulesteven
6. " Опитвам се да опиша"-Cefulesteven
7. ИНТУИЦИЯТА : ПРОБИВ В ПАРАЛЕЛЕН СВЯТ
8. " Градината на страстта" Cefulesteven
9. "Птиче в клетка"-Cefuiesteven
10. "Вяра"-Templar
11. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 1 ЧАСТ Kasnaprolet9999
12. " Величието на думите...."Cefulesteven
13. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 2 ЧАСТ -Късна Пролет
14. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 3 ЧАСТ -Късна Пролет
15. Д-р Mайкъл Нютън - изследвания по въпросите за душите ( част 1 )
16. ГЛАВНИ СРОДНИ ДУШИ -НЕО НУЛА
17. Накратко за космическите вибрации ( енергии )-Нео Нула
18. ОРФЕЙ- ЧОВЕКЪТ, КОЙТО СТАНА БОГ- Sparotok
19. ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛИ!...IKRA
20. Убиваш ме-Tryn
21. БЪЛГАРИТЕ И ТРАКИЙСКИЯ БОГ НА ЛЕЧЕНИЕТО -Sparotok
22. Жената -огледало...Cefulesteven
23. Обща Декларация на Човешките задължения-Ikra
24. Комбина-Петко Илиев
25. Псевдоморалистите-Cefulesteven
26. Непознатата -Cefulesteven
27. Лист подобен лодка и раковина- Cefuleteven
28. Монологът на отшелника
29. България
30. Цитати от книгата "Полубогиня" на Мартин Ралчевски