Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2010 12:13 - Привличане
Автор: miaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4922 Коментари: 26 Гласове:
29

Последна промяна: 22.04.2010 14:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Обичам да общувам , да се виждам с  хора, които носят своята сила и очарование..

Въпреки , че напоследък  по- рядко ми се случва да ги срещам...

Обградих се от крепостта на  недоверие и отчуждение   ..

Все по- рядко харесвам хора, които да ме” грабнат”
Искам правилно да бъда разбрана..
Като всеки човек  допускам грешки,понякога причината е в мен,   когато контактувам ..

Имало е и винаги ще има хора  с чест и достойнство.
Радостно е  да ги срещаме по пътя си.

 Контактът  ми с такъв човек  ме е зареждала  благотворно, за мен тази среща е била  свята и позитивна..И не е била случайна!

 Убедена съм ,че мисълта , възприятията, отношението ми към него са плод на отношението ми към сама себе си...

 Винаги имаме избора да изберем , с кого да общуваме  и това е определящо в живота ..

Същото се отнася и , когато  се влюбим..
Много от нас  смятат , че влюбването  се случва  от
самосебе си.
От опит зная, че подобно твърдение излязло от устата ми  привлича  хора, агресивни, неподходящи, които се интересуват само  от егото  и либидото си...

Човек  може да избере дали да е влюбен или не..
Често  ще има  много хора, които ще ни привличат, но винаги ще имаме избора да решим дали е уместно да направим тези импулси!

Да поемеш емоционален ангажимент към човек, е  да удържиш на думата си и отговорността, която си поел най- вече заради самият себе си.За да не изпаднеш  в положението на „лъжливото овчарче!” Аз съм от тези жени, които  не поемат  рискът  да се обвързва с човек, когото не познавам добре..
Всеки зрял човек би  постъпил  по този начин..

 Но има и невероятни ситуации, които сюрприйзират живота ни..

Може да се случи  ,  двама души да  са привлечени един към друг, да  изпитват уважение и симпатия..Възможно е да са живяли  заедно и преди и да спазят избора и решението , направени в онези предишни прераждания..

Възможно е да не бъдат заедно във физически смисъл, но между тях въпреки всичко да съществува дълбока любов, лишена от мазохизъм и суеверия..

Сложна  е човешката природа..Понякога няма обяснение, защо не приемаш нещо или някой, който  те привлича или ти е в” кърпа вързан”..Дали защото предпочиташ кариерата пред любовта, или си обвързан с друг човек, но емоционално си изчерпан  към него и привидното спокойствие ти  е достатъчно..
Или  ти трябва време за да обърнеш гръб на миналото..

И да започнеш отначало..При всички случаи въздържането е по- почтено, отколкото да се хвърлиш  в прегръдките на този, който те е привлякъл..
Проблемите не се решават, ако ги прехвърлиш на другия..

Не може да имаш и двете неща едновремено в подобна ситуация.

Винаги  трябва да направиш своя,  съзнателен избор..

Преражданията предполагат, че  в многото си животи  сме имали контакти с много хора.

Вероятно някои от тях пресичат пътя ни и  в сегашния живот..

Възможно е да има необяснимо привличане или чувството, че се познаваме, но това не означава, че трябва да променим предишния си начин на живот..

Разумът ни е даден за да оценим правилно ситуацията,в която се намираме.

 Дали  можем да поемем   отоворността  си за  собствения си живот  и да бъдем честни  пред  човека, от когото сме привлечени?..

Каквото и да се случи , дали ще бъдем заедно или не ,зависи само от нашето открито  и  лоялно  отношение един към друг.

 





Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monaliza121 - Разум и чувства или обратно
22.04.2010 12:38
Младостта е подвластна на чувствата, зрелостта - на разума. Винаги ще се питаме "защо" и "как", винаги ще имаме право да избираме, винаги ще грешим и ще се учим, винаги ... това е живота ни.
Успешен и весел ден!
цитирай
2. sunny2 - Благодаря ти, Миаа!
22.04.2010 12:44
Съгласен съм с всеки ред от написаното. Ти си изключително точен и читав човек. Не съм сексист, но малко жени са като теб. Всъщност, това личи от думите ти. Но нали "по делата ще ги познаете"... Благодаря ти! Това, което си написала е библията на живия живот! Пътят на душите ни, уроците, които трябва да посрещаме с достойнство, истина и любов. Любовта в божественото й въплъщение. От "Духовната война" със злото. С нас самите. От другото няма смисъл...
цитирай
3. miaa - Благодаря ти за коментара, Мona...
22.04.2010 13:10
Благодаря ти за коментара,Мonaliza121!
Тенденцията е по- малко да грешим и да има повече радост в живота!
цитирай
4. miaa - Благодаря ти, Sunny2 за внимани...
22.04.2010 13:14
Благодаря ти,Sunny2 за вниманието! Човек помъдрява, като се "опари"!
Това е истината за живота! Любовта ни във всички измерения..Божествена! Всъщност аз си я нося в сърцето!
Малко съм чепата в общуването си, но не може всички да са идеални.И това се учи , никога не е късно!:)))
цитирай
5. анонимен - Скъпа miaa , интересни размисли
22.04.2010 14:37
Какво значи привличане ? Субективизъм .Взаимното привличане почти не съществува , тъй като ни е заложено да бъдем различни .Друг е въпросът ,че когато видиш ,че някой е привлечен от качествата ти , трябва да бъдеш искрен и да се вгледаш обективно в себе си ,дали би отговорил с взаимност . Играта с чувствата на другия е грях . Просто трябва искренност и най много в любовта .Никога любовта не бива да бъде на сила или пък унижавана .В това е свободата и .Да избираш и да бъдеш отговорен и честен , ако някой те е избира . Да имаш самоуважение е важно и да знаеш кога да спреш .без да нараняваш другият и себе си .Ние сме различни и в това ни е красотата ни.Изисква се само искренност и да знаем кога да я поднесем .
С поздрав Лидис
цитирай
6. miaa - Благодаря ти, мила Лидис!
22.04.2010 14:57
Взаимното привличане е проява на симпатия..Привлечен си от качествата на човека.
Но не винаги означава взаимност..Аз мога да съм привлечена от интелигентен мъж, а той да не намира нищо интересно в мен и обратно. Така е и с любовта.
Напълно съм съгласна с теб и те подкрепям. Знаеш ли колко неблагоприятни неща биха си спестили хората, ако са открити и почтени един към друг. Не е срамно човек да заяви че има определена слабост, примерно , че не търпи шеги , когато го касаят , че е обидчив или , че има определени интереси и трябва да си ги следва и др.подобни.
Трагедията в общуването на хората е, че често сме двулични, преследваме своите цели и не се интересуваме от това, как ще се почувства човекът от среща..
Истинските отношения между хора, приятели , любовници рано или късно излизат наяве.Добри или некоректни. Ние хората нямаме смелостта да говорим за слабостите си ..Типично българска черта..Страхуваме се , че няма да ни приемат , както бихме искали. От там произлизат комплексите на човека!
А различието на всеки човек е най- хубавото качество, което той притежава..Нека го ценим!
Благодаря ти за вниманието!
цитирай
7. victoriavselena - пожелавам ти влюбване.... в себе си...
22.04.2010 15:03
тогава и светът ще ти се усмихне и няма да падаш, ако някой се отдръпне от теб.
На мен лично ти многоми харесваш и написаното то теб не зарежда и замисля.
цитирай
8. miaa - Благодаря ти, Victoriavselena! Аз ...
22.04.2010 15:10
Благодаря ти, Victoriavselena! Аз съм от хората, които не се срамуват да говорят за слабостите си. Да ги признае човек , когато е необходимо, не значи, че не се обичаш или не се уважаваш! Това е въпрос на осъзнаване и начин на мислене. Нека бъдем лоялни един към друг и светът не само ще ни се усмихва, но ще ни бъде и по- леко при трудности и проблеми!Защото няма идеални хора..
Радвам се, че се отби при мен!
цитирай
9. womanly - Поздравления, Миа!
22.04.2010 15:30
Мъдрост след мъдрост се срещат при теб! Животът е сложен и труден, но рядко се замисляме, че самите ние го усложняваме допълнително!...Общуването си ни е заложено в самите нас – природна - даденост ни е, от която трябва да се възползваме във всеки един момент.... Нали именно по този начин се доближаваме един до друг, опознаваме, споделяме?
Е, друг е въпросът, че често се и злоупотребява... с лицемерничене и изтъкване например на: „Виж ме, аз съм най-добрият“... Но и това е нормално, като се има предвид, че е сложна човешката психика и всеки човек си е индивидуален и различен. Всичко, според мен - трябва да бъде умерено и в рамките на допустимото!
Именно поради това различие, както сама казваш, не всеки ще възприеме написаното от теб по един и същ начин... Винаги има одобрения и неодобрения...
Но критиките или пък хвалбите – не ни правят по-малко човеци...
Да се разбираме, да бъдем по-добри и лоялни един към друг – в това се крие „разковничето“... Човек е такъв какъвто е, но си мисля, че винаги може да се промени към по-добро...
А колкото по-добри сме един към друг, колкото повече се уважаваме и разбираме, толкова и самия Свят, в който живеем ще бъде по-добър...
цитирай
10. miaa - Напълно съм съгласна с теб!
22.04.2010 16:31
Здравей, отново Слънчево момиче:)) Няма нищо- по хубаво в една общност или държава да има най-добрият. Това е срамежът на хората да има по- добри, които да бъдат lвъв всички области , вкл. и на управленческите длъжности. Светът има нужда от способни хора.Винаги съм се възхищавала на тях, умни, начетени и всеотдайни в работата си. Аз съм над политическите пристрастия.Няма значение откоя партия си , важното е да имаш качества! За мен е важен човекът.Но проблемите ни идват от завистта, алчността, двуличието , което е присъщо на тези, които не полагат усилие за нищо..Не дай си Боже, ако човек няма морална подкрепа, направо си загива ! Или някой живее по- добре от другия..и Хиляди други причини! Забелязала съм, че при рискови и неблагоприятни обстоятелства, разбираш, кой е истински приятел и кой не.Същото е и между съпрузи и колеги и.т. Нека да бъдем по- добри за да направим живота си по- добър не само за нас , но и за децата ни.
На тях принадлежи бъдещето!
цитирай
11. amenda - За отношенията между двама души ...
22.04.2010 16:48
За отношенията между двама души винаги отговорни са и двамата.
Много хубаво си изложила мислите си, Миаа, и напълно ги споделям!
До една!!! Поздравления, страшно ми хареса написаното.
Бъди щастлива, мила :-))
цитирай
12. miaa - Абсолютно си права! Здравей,Amenda! За отговорността и за лоялността се поделят по равно!
22.04.2010 16:54
Надявам се, да не създавам впечатление, че съм негативно настроена към всичко, което не приемам..
Аз също греша в поведението си и в преценките си за хората.
Тенденцията е да има открити, искрени и толерантни отношения между хората..
Благодаря ти.
цитирай
13. stela50 - Споделям мислите ти , Миа,
22.04.2010 17:17
и в любовта ,и в обичта и приятелството ,в отношенията с колеги и близки трябва да си искрен , да си себе си --всеки греши ,но се усеща когато те приемат със сърцето си и ти прощават искрено....Иска ми се да срещам повече открити и толерантни хора,повече добронамереност.
Поздравления за постинга! Бъди щастлива !
цитирай
14. miaa - Благодаря ти, Стела! И за теб много ...
22.04.2010 17:30
Благодаря ти, Стела! И за теб много щастие и успехи!
цитирай
15. zaw12929 - Незаменимо е!
22.04.2010 19:46
Незаменимо е!
цитирай
16. miaa - Благодаря за вниманието, Zaw12...
22.04.2010 22:20
Благодаря за вниманието,Zaw12929!
цитирай
17. ivankalilova - Много мъдро и точно казано Миа ! С...
23.04.2010 07:14
Много мъдро и точно казано Миа ! Споделям мислите ти !Ежедневието ни е напрегнато , понякога доста трудно ......А около нас има толкова красиви , мънички , почти незабележими нещица,които сигурна съм могат да ни направят и много по добри ......Но всичко зависи единствено от нас самите !Човек трябва да умее да открива красивото около себе си ......Хубаво ми е да се отбивам при теб и го правя с огромно удоволствие !Слънчев и усмихнат ден !
цитирай
18. miaa - Благодаря ти, Ivankalilova! Ща...
23.04.2010 08:08
Благодаря ти,Ivankalilova! Щастие и късмет за теб!
цитирай
19. vestvi - Здравей,
23.04.2010 10:08
Когато човек е наистина влюбен, изобщо не може да мисли.
Затова - не мислете:)))
цитирай
20. miaa - Сигурно е така с влюбените! Хубаво е ...
23.04.2010 10:14
Сигурно е така с влюбените! Хубаво е и да споделяш:)))Успешен ден,Vesti!
цитирай
21. phoenix2000 - Вярно е
23.04.2010 10:41
Особено последните две
цитирай
22. miaa - Благодаря ти, Рhoenix2000! Щастие ...
23.04.2010 10:53
Благодаря ти,Рhoenix2000! Щастие за теб!
цитирай
23. razkazvachka - ами не знам -
23.04.2010 11:53
сигурно грешката е в мен, ама влюбването и физическото все пак са отделни дейности, макар че едното присъства в другото и двете заедно в - първото.
цитирай
24. miaa - Няма грешка! За любовта няма изм...
23.04.2010 13:22
Няма грешка! За любовта няма измерения! Благодаря ти за вниманието,Razkazvachka! Въпрос на виждане и интерпретация..По- важното е да си щастлива!
цитирай
25. анонимен - За мен най-важното е да си естествен.
25.04.2010 11:47
Винаги и във всяка ситуация. Хората имат индикатори за лицемерието и бързо разпознават шмекеруването. Е, от възпитание се правят, че не виждат. Най ми е гадно нагаждачеството. Да се харесаш на всички. Няма такъв филм.
На теб ти казвам направо. По-естествена си от много други. Поздрав!
цитирай
26. miaa - Благодаря ти, за вниманието! Бл...
25.04.2010 12:50
Благодаря ти,за вниманието! Благодаря ти за хубавите думи,Кushel!
Радвам се, че мислим еднакво:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miaa
Категория: Тя и той
Прочетен: 2757194
Постинги: 695
Коментари: 11442
Гласове: 43239
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. М. Нютон" Пътят на душите"
2. "Страстни корени" - Сefulesteven
3. " Тя се дарява"-Сefulesteven
4. "Дрехата на триумфа"- Сefulesteven
5. " Чакалнята на бляновете"-Cefulesteven
6. " Опитвам се да опиша"-Cefulesteven
7. ИНТУИЦИЯТА : ПРОБИВ В ПАРАЛЕЛЕН СВЯТ
8. " Градината на страстта" Cefulesteven
9. "Птиче в клетка"-Cefuiesteven
10. "Вяра"-Templar
11. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 1 ЧАСТ Kasnaprolet9999
12. " Величието на думите...."Cefulesteven
13. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 2 ЧАСТ -Късна Пролет
14. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 3 ЧАСТ -Късна Пролет
15. Д-р Mайкъл Нютън - изследвания по въпросите за душите ( част 1 )
16. ГЛАВНИ СРОДНИ ДУШИ -НЕО НУЛА
17. Накратко за космическите вибрации ( енергии )-Нео Нула
18. ОРФЕЙ- ЧОВЕКЪТ, КОЙТО СТАНА БОГ- Sparotok
19. ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛИ!...IKRA
20. Убиваш ме-Tryn
21. БЪЛГАРИТЕ И ТРАКИЙСКИЯ БОГ НА ЛЕЧЕНИЕТО -Sparotok
22. Жената -огледало...Cefulesteven
23. Обща Декларация на Човешките задължения-Ikra
24. Комбина-Петко Илиев
25. Псевдоморалистите-Cefulesteven
26. Непознатата -Cefulesteven
27. Лист подобен лодка и раковина- Cefuleteven
28. Монологът на отшелника
29. България
30. Цитати от книгата "Полубогиня" на Мартин Ралчевски