Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2010 00:27 - Самочувствие
Автор: miaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5537 Коментари: 23 Гласове:
20

Последна промяна: 21.02.2010 00:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Често се налага да повтарям много неща в живота си отново и отново, докато науча една толкова проста  истина, умението  да обичам хората и да държим един на друг.Аз съм склонна да вярвам, че всяко препятствие е един житейски урок за мен. Колко красив ще бъде светът, ако използваме времето си, за да видим човекът до себе си, вместо да бързаме да го съдим...
Всеки от нас има запазено място в този огромен замък, наречен живот.
Има   индивидуалност , която да развие и  да  съхрани . Тя е  защитна броня в  трудностите и несполуките ..

Но тук е моментът да отбележа нещо важно..То е пуснало своите дебели корени в съзнанието и го обгърнало задушаващо..

Комплексът  за малоценност  едно качество, което  придава  ранимост на душата..

То обърква и отнася  остатъчната радост и самолюбие..
Прави те хаотичен , нереален..

Макар и да живея сравнително спокойно и  никога съзнателно да не съм наранявала друг човек

и подбудите ми да са били искрени.Макар да съм да съм правила най- доброто за  близките , винаги съм смятала, че напълно заслужавам  това, което получавам..
Но времето минава и не прощава..

Сега си давам сметка, че каквито и усилия да има от моя страна, те никога няма да бъдат достатъчно оценени.. Най- вече от мен самата.. Всички проблеми които ме застигат  са плод на моето въображение ..Убеждавам се, че както се поставя , като поведение , и така ще бъда  възприета..Това е факт и аз не се притеснявам да го споделя...

Ние възприемаме светът  въз основа на нашите собствени преживявания..

Много хора страдат от този дискомфорт на духа, но не го осъзнават и затова им е трудно да общуват....те са подтиснати, нещастни..Стават заядливи и злобни, времето ги  погубва..

Промяната на  мисленето  е нужна.Крайно време  Е да повярваме  в силата, която носим, в красотата на любовта , в човекА , който е в сърцето ни и ще настъпи обрат очакван и необходим.Пътят е дълъг , но желанието  и усилията водят до пълна промяна  и удовлетворение..Нека проявим своята воля в живота ..
Да се радваме на щастието..
Такова, каквото го искаме...

 







Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kdraganof - Подкрепям думите ти
21.02.2010 03:40
трябва промяна в нас самите,в мисленето във волята за успех и всичко ще се получи.А ще цитирам един герой от хубав филм,та той казва :''Живота е търсене на щастие".А както и светът го има така има винаги щастие. :)
цитирай
2. miaa - Щастието е в нас самите. . Внашите ...
21.02.2010 09:05
Щастието е в нас самите..В нашите възприятия, емоции..То е в нашата вяра и воля за проява.
Благодаря ти,Кdraganof !Хубав ден!
цитирай
3. hope17 - Миа,
21.02.2010 11:43
стара и всепризната истина е, че другите ни приемат така, както ние самите се приемаме. Няма полезни комплекси, независимо от естеството им, нужно е да имаме реална и добра оценка за себе си и това да демонстрираме на света. Промяната е нещо, което се извършва всеки ден, защото и света е динамичен. А и тя си зависи изцяло от човека. Мисли за себе си най-доброто, това ще виждат и другите в теб. Поздрави от мен :))
цитирай
4. sezoni - miaa ,самочувствието независимо от това
21.02.2010 11:51
дали е основателно или неоснователно не е полезно, както и чувството за малоценност .Хората трябва да се представят и да се възприемат за такива каквито всъщност са като потенциали.Хората наистина трябва да имат позитивни отношения и да си помагат взаимно когато трябва да преодоляват трудностите .Това което си мислиш , че усилията които полагаш остават неоценени е погрешен начин на мислене защото тези които са те опознали като личност няма да те ощетят в преценката си , и ти бъди в това отношение по щедра към себе си .Въображението също не е полезно защото е заблуда относно истиността на съществеността.Правилното е да се възприемаме такива каквато е истиската ни същност и ако има нещо което да не одобряваме в себе си да се постараем да направим нужните корекции за да се чувстваме комфорто в себе си .Независимо колко трудно може да ни е в някои моменти както казваш, трябва винаги да вярваме , че силата която притежаваме е много голяма за да се справяме с лекота с всичко което желаем да постигнем .
цитирай
5. miaa - Благодаря ти, от сърце!
21.02.2010 11:53
За мен е чест, че си тук,Hope17! Ще мисля само хубави неща и ще отворя светът за себе си:)))))
цитирай
6. miaa - Благодаря ти, Sezoni Самочувст...
21.02.2010 11:56
Благодаря ти,Sezoni ! Точно така е..Самочувствието е и мерило за отношението на другите хора към нас!
цитирай
7. ckarlet - Да, Мiaa, много точно написано. ...
21.02.2010 12:49
Да, Мiaa, много точно написано. Трябва да променим начина си на мислене, да повярваме в себе си, в мечтите си, в красотата на любовта...
Само тогава ще можем да бъдем истински щастливи и ще можем да даряваме щастие и на другите!
Поздрави и от мен!
цитирай
8. cornflower - харесва ми,
21.02.2010 12:55
имаш много позитивно мислене,
дано от полза да е за другите...
цитирай
9. miaa - Благодаря ти, Cornflower! Хубав ...
21.02.2010 12:57
Благодаря ти, Cornflower! Хубав ден!
цитирай
10. miaa - Благодаря ти, Скарлет! Щастието е ...
21.02.2010 12:58
Благодаря ти, Скарлет! Щастието е плод на нашите
действия!
цитирай
11. mamas - Поздравления!
21.02.2010 13:09
"Много хора страдат от този дискомфорт на духа, но не го осъзнават и затова им е трудно да общуват....те са подтиснати, нещастни..Стават заядливи и злобни, времето ги погубва.."
Много точно си го казала, но тъкмо тези хора не могат да го осъзнаят. Жалко...

цитирай
12. анонимен - Прекаленото
21.02.2010 13:58
Прекаленото самочувствие без покритие на някои е по голямият проблем и порок ! Тези дни се уверих в това с получените в ЛС ми писма от видни ,,свободни поетеси ,, Те изглеждаха смешни в начините си на мислене и определенията си за мен. Една даже си беше позволила , замаяна от шизофренични натрапчиви мисли за могъшество в блог пространството да ми напише , че не се принизява до мен !??? Наистина , ние нямаме допирни точки ! Та гледам я и тук коментирала !
Постът ти е хубав ,но едностранен .Високото самочувствие без покритие е по голямото зло в света . Поздрави , miaa ! Приятна седмица и далече от двата полюса на лудостта !)))
цитирай
13. miaa - Здравей Mamas!
21.02.2010 14:45
Аз вярвам в доброто, вярвам, че хората ще се променят позитивно.
Защото се променя тяхното съзнание.
Животът го изисква...за да вървим напред..
Благодаря ти за вниманието!
цитирай
14. miaa - Здравей Lidis! Това, което написах ...
21.02.2010 14:53
Здравей Lidis! Това, което написах се отнася най- вече за мен! Аз не се срамувам да говоря за моите недостатъци. Но по- важното е да се разбираме и да си помагаме и тук ..в блог пространството.Ние сме тук, защото се интересуваме и споделяме, изкуството, литературата, музиката и т.н.И ИМЕННО ЗАРАДИ ОБЩИТЕ НИ ИНТЕРЕСИ И СТРЕМЕЖИ е важно да правим компромиси и да проявяваме разбираме един към друг. За мен всички , които сте тук сте ми приятели, с които мога да споделя, радост и тревога, една общност от хора, които са посветили част от себе си си в блог .бг.
Благодаря ти за вниманието.
цитирай
15. анонимен - Щастието,miaa
21.02.2010 15:04
е състояние на Духа, а не резултат от нашите действия. Така поне мисля.
:)
цитирай
16. miaa - Да ,Анонимен
21.02.2010 15:26
щастието е състояние на духа, но ако се чувствам бедна, трябва ли да съм такава?!
Ами трябва и мъничко усилие от моя страна, за да се почувствам богата, нали? В духовен аспект имам предвид!Никой от нас няма да е щастлив , "ако тъпче на едно място"
Трябва и да се потрудим, за да сме щастливи!
Щастието не идва даром!
цитирай
17. miaa - Blogniia!
21.02.2010 18:20
наистина, щастието никой не може да притежава
но да даваш от него е най- хубавия Дар ..
И на теб щастие от мен:)
цитирай
18. kdraganof - Имах предвид
21.02.2010 19:26
като цитирах героя че ако не намериш щастието на едно място то винаги го има на друго и затова не трябва да отказваме да го търсим. :)
цитирай
19. panazea - Миаа,
21.02.2010 19:54
Аз чувствам твоята добра душа!
Поздрав, мила!
цитирай
20. miaa - Щастието е надежда,Кdraganof!
21.02.2010 21:17
Никога не трябва да се отказваме от него!
цитирай
21. miaa - Благодаря ти, Рanazea! И аз имам ...
21.02.2010 21:59
Благодаря ти, Рanazea!
И аз имам най- добри чувства към теб!
цитирай
22. bizcocho - Винаги искаме да дадем повече, но ...
21.02.2010 22:27
Винаги искаме да дадем повече, но ако не можем не значи, че трябва да се заливаме с комплекси. Те са нож с две остриета. Както могат да подтиснат човека, така могат и да го препратят в чувствата за завистта и злобата, зависи кое в самия него вродено ще наклони.
Поне аз мисля така. Постинга съдържа много разклонения за разсъждения, но коментара би бил твърде дълъг.... :)
Засегнах само дребна част.
цитирай
23. miaa - Така е Bizcocho! Аз искам само да добавя,
22.02.2010 00:37
комплексът за малоценност помага на човека да намери правилният ориентир.Важното е да го осъзнава и да направи всичко възможно да го преодолее!Благодаря ти и успешна седмица!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miaa
Категория: Тя и той
Прочетен: 2763352
Постинги: 695
Коментари: 11442
Гласове: 43239
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. М. Нютон" Пътят на душите"
2. "Страстни корени" - Сefulesteven
3. " Тя се дарява"-Сefulesteven
4. "Дрехата на триумфа"- Сefulesteven
5. " Чакалнята на бляновете"-Cefulesteven
6. " Опитвам се да опиша"-Cefulesteven
7. ИНТУИЦИЯТА : ПРОБИВ В ПАРАЛЕЛЕН СВЯТ
8. " Градината на страстта" Cefulesteven
9. "Птиче в клетка"-Cefuiesteven
10. "Вяра"-Templar
11. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 1 ЧАСТ Kasnaprolet9999
12. " Величието на думите...."Cefulesteven
13. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 2 ЧАСТ -Късна Пролет
14. БИЛКОВИ РЕЦЕПТИ - 3 ЧАСТ -Късна Пролет
15. Д-р Mайкъл Нютън - изследвания по въпросите за душите ( част 1 )
16. ГЛАВНИ СРОДНИ ДУШИ -НЕО НУЛА
17. Накратко за космическите вибрации ( енергии )-Нео Нула
18. ОРФЕЙ- ЧОВЕКЪТ, КОЙТО СТАНА БОГ- Sparotok
19. ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛИ!...IKRA
20. Убиваш ме-Tryn
21. БЪЛГАРИТЕ И ТРАКИЙСКИЯ БОГ НА ЛЕЧЕНИЕТО -Sparotok
22. Жената -огледало...Cefulesteven
23. Обща Декларация на Човешките задължения-Ikra
24. Комбина-Петко Илиев
25. Псевдоморалистите-Cefulesteven
26. Непознатата -Cefulesteven
27. Лист подобен лодка и раковина- Cefuleteven
28. Монологът на отшелника
29. България
30. Цитати от книгата "Полубогиня" на Мартин Ралчевски